Blir så irritert

Oktoberjenta

Elsker forumet
Er det noen andre frisører her inne som kanskje føler det samme?

Husker forrige svangerskap mot slutten. Familie som maste om å bli klippet ca 1mnd før termin og forventer det gratis. Tar ikke hensyn til at jeg er sliten og har vondt. Denne gangen er det nesten sånn og, føler jeg. Nå har jeg både en fra før og jobber litt fortsatt. Blir så sinna at jeg holder på å grine. (Sikkert mye med hormonene også)

Syns det er et ork å klippe i fritiden min faktisk, uansett om jeg er gravid eller ikke. Gjør det heldigvis ikke så mye og helst bare par faste og noe familie. Men når de skal bli irriterte fordi jeg sier jeg ikke orker eller sier nei, da er det nok!! Er ikke noe kjekt å jobbe i fritiden syns jeg.

Puuh. Dagens utblåsning.

Ville sagt det til de, og forklart dette til de jeg da.. Håoer de forstår du har andre ring å bruke tid og energi på!! ♡♡♡

Fort gjort å glemme frisører ikke elsker jobben sin og vil praktisere hele tiden:)

Tviler på at de forstår. Men jeg får prøve å ikke bry meg og bruke opp energien på det. Takk for svar :)

Da får de bare bli sure tenker jeg!! Din tid, og din energi. Dårlig gjort av de å 'gjøre krav på'' den, bare fordi DE tar deg forgitt.... <3

Er ikke frisør, men jobber med noe helt annet, som folk også stadig skal ha hjelp. Skikkelig irriterende. Sprsielt på slutten da jeg var sliten og ble syk med svangerskapsforgiftning!

Dårlig.. og gratis?
Ja gratis. Det går greit siden de er nærme. Men da syns jeg ikke de skal forvente.
Er ikke frisør, men jobber med noe helt annet, som folk også stadig skal ha hjelp. Skikkelig irriterende. Sprsielt på slutten da jeg var sliten og ble syk med svangerskapsforgiftning!
Ikke sant? Syns det er så frekt! Er en grunn for at jeg er gradert sykemeldt. Betyr ikke at jeg har mer tid for å klippe alle andre

Kjenner jeg er glad jeg har et yrke der jeg har fri når jeg har fri! Du må bare si ifra at du ikke har overskudd til det nå, det bør de klare å forstå.

Kan du ikke si at du er delvis sykemeldt og ikke klarer å jobbe mer enn du gjør i salongen? Kanskje slenge på setningen "jobbe på fritiden" for de som ikke har skjønt det.

Ja gratis. Det går greit siden de er nærme. Men da syns jeg ikke de skal forvente.

Ikke sant? Syns det er så frekt! Er en grunn for at jeg er gradert sykemeldt. Betyr ikke at jeg har mer tid for å klippe alle andre

Jeg var i full jobb hele veien (sv.skapsforgiftning påvist første permisjonsdag :o ), så jeg var veldig sliten, og gikk rett hjem og la meg hver dag på slutten! Husker jeg gråt hvis telefonen ringte fra enkelte, for da var det bare mas om hjelp.. Og da jeg bare var i permisjon og ventet på baby, så burde jeg vel i alle fall ha tid?? :o

Di aller fleste fekk seg ein kløpp /farge sista veko før permisjonen. So gjekk da ei stond ette fødselen før "maset" kom igjen, syns da va greit so lenge da passa MEG!;)

Men eg har ALDRI saksene heima, då e da fort at ein blir utnytta!:)

Back
Topp