Blir så irritert! Folk klarer ikke holde munn

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Blir så lei meg :( her fortalte vi det til familie på julaften og i romjula. Samboer har ganske stor familie men møtte alle og en hver så overrasket de. Sa KLART ifra at det fortsatt er hemmelig og ingenting skal på Facebook eller andre steder.

Første tikket inn over nyttår, onkelen til samboer la ut bilde på veggen min med en baby og skrev "godt nyttår, fantastisk start på nyåret"...

Også delte jeg bilde fra nyttårsaften og da kommenterte en annen slektning fra hans side "godt nyttår, gratulerer med den store nyheten. Dette blir et fantastisk år for dere".

De sa jo aldri noe direkte, men såååå babysyke vi har vært lenge klarer de fleste koble det sammen... Slettet alt men sikkert mange som så:/

Nå vil jeg bare skrike det ut på Facebook selv snart, i redsel av at andre deler nyheten før meg!!! 12+3 idag....

Skjønner irritasjonen din der ja. Syns slikt er skikkelig respektløst, og det er jo selvfølgelig noe man skal få offentliggjøre selv!

Makan, jeg hadde blitt rå forbanna om noen hadde gjort slikt til meg! Skjønner godt du er irritert :o spesielt mtp at dere sa strengt tatt i fra om at det er hemmelig! Det er jo DIN og DERES nyhet å dele, ikke andre :)

Jeg er like langt som deg, 12+3. Har enda ikke fortalt noe til pappaen min eller svigermor, nettopp pga. at de har en tendens til å ikke holde ting tett..
Sist jeg var gravid og mistet i uke 6, så hadde jeg fortalt det til pappa. 10 minutter etter at jeg dro derifra fikk jeg melding fra tanta mi (vi er gjevngamle): "gravid???!!!!" og jeg lata som ingenting, svarte bare "hæ? nei?" :p Da hadde det vist seg at pappa sendte mld til farfar å skrev "hjelp, jeg skal bli bestefar".. Både jeg og stemora mi ble lynforbanna. Jeg sa bare til tante at han sikkert tulla, og rodde meg ut av det.
Svigermor kan finne på slike ting som onkelen til samboeren din... Skrive på veggen.... osv! Så de får vite det noen timer før jeg selv skal avsløre det. Så streng på de to er jeg ;) hehe.

Huff. Høres kjedelig ut. Trist når kommunikasjonen er sånn. Men da må man bare ta styring. Gå feks inn på Facebook og endre hvem som kan skrive på veggen din. Ta kontroll over det du kan ta kontroll over!

Huff. Høres kjedelig ut. Trist når kommunikasjonen er sånn. Men da må man bare ta styring. Gå feks inn på Facebook og endre hvem som kan skrive på veggen din. Ta kontroll over det du kan ta kontroll over!

Ja det tror jeg søren meg jeg skal gjøre... Endre sånn at ingen kan skrive på veggen min, vet veldig mange gjør det iforhold til når de skal føde!! :-) selvom de fortsatt kan kommentere på bilder jeg legger ut da:/ irriterende

Irriterende :( har veggen min skjult for meg selv dvs alle som skriver der det få bare jeg se. Ingen andre. Men ja, når noen kommenterer bildene dine blir jo det vanskelig igjen.

Det der facebook greia trur jeg er en skryte ting.
Se på meg så priveligert jeg er som vet det før alle andre.

Stusser bestandig når jeg ser folk som gratulerer med den nyfødte før foreldrene selv har postet.
Du får la disse folka vite om fødselen via facebook. Siden de kommer til å sladre hvis du sender dem en sms når resten av familien får den.

Folk er så dumme noen ganger! Tenker ikke lenger en nesa rekker! Det var derfor vi sa det på Facebook med en gang vi passerte uke 13. Vi turte ikke vente lenger for folk har så store munner....dessverre :disgust å vi ville være de som fortalte om nyheten. Ellers så hade vi nokk ventet litt til.

Folk er så dumme noen ganger! Tenker ikke lenger en nesa rekker! Det var derfor vi sa det på Facebook med en gang vi passerte uke 13. Vi turte ikke vente lenger for folk har så store munner....dessverre :disgust å vi ville være de som fortalte om nyheten. Ellers så hade vi nokk ventet litt til.
Signerer denne!!

Back
Topp