Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Vand
Skjønner godt du blir irritert, men skjønner også de litt.... Vanskelig, men uansett så er det du som bestemmer når du vil ha besøk av de[;)]
Men hva er det tullet med å velge en sexdømt foran deg og A???? [>:][>:][8|][>:][8|][>:]
..skjønner deg enda bedre... [:o]ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Skjønner at de ikke vil "kaste ut" søstra di heller, da... For det ville de gjerne indirekte gjort, om de sa at hun ikke fikk ta han med seg hjem... Men samtidig..skjønner deg enda bedre... [:o]
Ditt hus, dine regler.. Når de ikke kan la være å ase opp lillingen, og i alle fall når de kommer med "det er ditt problem", så hadde jeg blitt mektig lei også! [:@]
ORIGINAL: shorty86
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Skjønner at de ikke vil "kaste ut" søstra di heller, da... For det ville de gjerne indirekte gjort, om de sa at hun ikke fikk ta han med seg hjem... Men samtidig..skjønner deg enda bedre... [:o]
Ditt hus, dine regler.. Når de ikke kan la være å ase opp lillingen, og i alle fall når de kommer med "det er ditt problem", så hadde jeg blitt mektig lei også! [:@]
nei de klarer ikke la være[>:] pappa er typen som gjør det motsatte av det jeg sier.. uansett (altså når det gjeller A)
de hadde da ikke kastet ut søs på noen måte!!!!!!
de må jo kunne sette ned foten å si at han er ikke velkommen.. skal du treffe han så må du treffe han et annet sted.. det er flere barn i det huset som burde skjermes.
Hun var 16 da hun møtte han..og han var 23 og jeg hadde IKKE latt datten min være sammen med et sånt type menneske.. [:@]
ORIGINAL: Vand
nei de klarer ikke la være[>:] pappa er typen som gjør det motsatte av det jeg sier.. uansett (altså når det gjeller A)
de hadde da ikke kastet ut søs på noen måte!!!!!!
de må jo kunne sette ned foten å si at han er ikke velkommen.. skal du treffe han så må du treffe han et annet sted.. det er flere barn i det huset som burde skjermes.
Hun var 16 da hun møtte han..og han var 23 og jeg hadde IKKE latt datten min være sammen med et sånt type menneske.. [:@]
ENIG MED BEGGE TO!!!
Jeg mente bare at jeg skjønner de ang besøkstiden..... Ikke like enkelt å få "begrensninger" på besøkstiden hos dere.. Altså, litt kjipt å bare kan komme kl 16 f.eks......... [&:] På den andre siden er det deres hjem[;)]
Blir det mye herjing når de kommer? Går det an å be dem om å dempe seg med det i tilfelle, sånn at A kommer seg i seng på normalt vis?
de hadde da ikke kastet ut søs på noen måte!!!!!!de må jo kunne sette ned foten å si at han er ikke velkommen.. skal du treffe han så må du treffe han et annet sted.. det er flere barn i det huset som burde skjermes.
ORIGINAL: *MissMe*
Om vi har besøk rundt leggetid så pleier jeg å drøye det i max. 30min litt etter formen til snuppa, men jeg legger mens de er her... Om klokka er blitt mye så må de legge seg, ikke noe å diskutere[;)]
De er vel bare vant til at det er sånn her..[:)]
ORIGINAL: chrichri
[:@] ikke noe som er verre en at noen ikke hører på d man sier. Kan jo godt hende at noe av d man sier er litt fiel i deres øyne, men bare d å prøve å gjøre d beste...
akkurat d m sexd eller ikke, syns jeg d er vanskelig. ingen vet hvordan d er ifh til d du har opplevd, og d forverrer saken. Du skal kjenne på d DU syns er rett, og ikke la andre styre d...
si i fra hvordan du vil ha d, så må de innrette seg etter d. Så lenge de ikke herjer han opp på kvelden kan de jo komme, det kan du prøve å si tenker jeg[:D]