blir så himmla irriter

Skjønner godt du blir irritert, men skjønner også de litt.... Vanskelig, men uansett så er det du som bestemmer når du vil ha besøk av de[;)]

Men hva er det tullet med å velge en sexdømt foran deg og A???? [>:][>:][8|][>:][8|][>:]

Ditt hus, dine regler. Enten får de innrette seg etter det, eller holde seg unna. Stå på ditt du, ikke la dem såre deg og ungen mer.

ORIGINAL: Vand

Skjønner godt du blir irritert, men skjønner også de litt.... Vanskelig, men uansett så er det du som bestemmer når du vil ha besøk av de[;)]

Men hva er det tullet med å velge en sexdømt foran deg og A???? [>:][>:][8|][>:][8|][>:]

hva er det du skjønne dem på???

Søs fant seg en kjæreste som har en dom på missbruk av en gutt.. de fikk valge.. enten er han velkommen eller vi.. de valgte han for de var redd for at søs skulle stikke av og han måtte få sjangsen til å vise at han var blitt et bedre menneske og da takket jeg for meg.. jeg er selv vært misbrukt så jeg klarer ikke godta at de godtar sånne mennesker.. har ikke vært hos dem på over 2 år..
Hadde ikke detta skjedd hadde jeg nok ikke vært like harde med de men de har svikta meg på det groveste i mine øyne og det er noe jeg aldri kommer til å glemme[&o]

Skjønner at de ikke vil "kaste ut" søstra di heller, da... For det ville de gjerne indirekte gjort, om de sa at hun ikke fikk ta han med seg hjem... Men samtidig ..skjønner deg enda bedre... [:o]

Ditt hus, dine regler.. Når de ikke kan la være å ase opp lillingen, og i alle fall når de kommer med "det er ditt problem", så hadde jeg blitt mektig lei også! [:@]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Skjønner at de ikke vil "kaste ut" søstra di heller, da... For det ville de gjerne indirekte gjort, om de sa at hun ikke fikk ta han med seg hjem... Men samtidig ..skjønner deg enda bedre... [:o]

Ditt hus, dine regler.. Når de ikke kan la være å ase opp lillingen, og i alle fall når de kommer med "det er ditt problem", så hadde jeg blitt mektig lei også! [:@]

nei de klarer ikke la være[>:] pappa er typen som gjør det motsatte av det jeg sier.. uansett (altså når det gjeller A)

de hadde da ikke kastet ut søs på noen måte!!!!!!
de må jo kunne sette ned foten å si at han er ikke velkommen.. skal du treffe han så må du treffe han et annet sted.. det er flere barn i det huset som burde skjermes.
Hun var 16 da hun møtte han..og han var 23 og jeg hadde IKKE latt datten min være sammen med et sånt type menneske.. [:@]

ORIGINAL: shorty86

nei de klarer ikke la være[>:] pappa er typen som gjør det motsatte av det jeg sier.. uansett (altså når det gjeller A)

de må jo kunne sette ned foten å si at han er ikke velkommen.. skal du treffe han så må du treffe han et annet sted.. det er flere barn i det huset som burde skjermes.
Hun var 16 da hun møtte han..og han var 23 og jeg hadde IKKE latt datten min være sammen med et sånt type menneske.. [:@]

ENIG MED BEGGE TO!!!

Jeg mente bare at jeg skjønner de ang besøkstiden..... Ikke like enkelt å få "begrensninger" på besøkstiden hos dere.. Altså, litt kjipt å bare kan komme kl 16 f.eks......... [&:] På den andre siden er det deres hjem[;)]

Blir det mye herjing når de kommer? Går det an å be dem om å dempe seg med det i tilfelle, sånn at A kommer seg i seng på normalt vis?

ORIGINAL: Vand

ENIG MED BEGGE TO!!!

Jeg mente bare at jeg skjønner de ang besøkstiden..... Ikke like enkelt å få "begrensninger" på besøkstiden hos dere.. Altså, litt kjipt å bare kan komme kl 16 f.eks......... [&:] På den andre siden er det deres hjem[;)]

Blir det mye herjing når de kommer? Går det an å be dem om å dempe seg med det i tilfelle, sånn at A kommer seg i seng på normalt vis?

de kan komme når de vil på dagen bare ikke etter 16.. for jeg vet de blir helt til A skal legge seg og har de kommet seint så drøyer de til langt over legge tid med å dra.

har spurt pent om de kan la være å hisse han opp, har hjulpet litt men de herjer mye.. sier i fra også går det 3 min så er det pån igjen..  om han får sove eller er hyper til langt på natt.. driter de i, det er ikke dems problem[>:]

[:@] ikke noe som er verre en at noen ikke hører på d man sier. Kan jo godt hende at noe av d man sier er litt fiel i deres øyne, men bare d å prøve å gjøre d beste...

akkurat d m sexd eller ikke, syns jeg d er vanskelig. ingen vet hvordan d er ifh til d du har opplevd, og d forverrer saken. Du skal kjenne på d DU syns er rett, og ikke la andre styre d...

si i fra hvordan du vil ha d, så må de innrette seg etter d. Så lenge de ikke herjer han opp på kvelden kan de jo komme, det kan du prøve å si tenker jeg[:D]

Hva med la de få legge han? Sånn gjør vi det her, svigers kommer ofte rundt fem-halv seks. Klokka syv begynner vi med kvelds stellet og det gjør gjerne en av de. Mie syns det er topp at en av de leser og legger ho. Da får vi beholdt våre rutiner og ho får roet seg ned og.

Om vi har besøk rundt leggetid så pleier jeg å drøye det i max. 30min litt etter formen til snuppa, men jeg legger mens de er her... Om klokka er blitt mye så må de legge seg, ikke noe å diskutere[;)]
De er vel bare vant til at det er sånn her..[:)]

de hadde da ikke kastet ut søs på noen måte!!!!!!de må jo kunne sette ned foten å si at han er ikke velkommen.. skal du treffe han så må du treffe han et annet sted.. det er flere barn i det huset som burde skjermes.

Nei, ikke kastet henne ut sånn... Men hadde mamma og pappa sagt at jeg ikke fikk ta med meg mannen hjem til de, så vet jeg ikke om jeg hadde komt hjem [;)] Så indirekte hadde de sagt takk og farvel til å ha meg i huset også... Var sånn jeg mente [;)]

Men når hun var 16 så er det gjerne en litt annen greie - hvor de har mer de skulle sagt [:)] Blir på en annen måte i grunn... Så skjønner deg godt altså! [:)] [&o]

ORIGINAL: *MissMe*

Om vi har besøk rundt leggetid så pleier jeg å drøye det i max. 30min litt etter formen til snuppa, men jeg legger mens de er her... Om klokka er blitt mye så må de legge seg, ikke noe å diskutere[;)]
De er vel bare vant til at det er sånn her..[:)]

A får ikke sove så lenge de er her.. de har vært med på å ta kveldstelle og sånne ting men han får ikke roa.. det er ikke det at det er kjempe frise men det er holdningen.. at det er ikke dems problem.. men snart gjør jeg at det blir dems problem og da må de legge haan å bli der helt til han har sovna og det kan ta laaaang tid.
Jeg vill ikke holde han oppe for lenge da han ikke sover noe lenger dagen etter.. han blir så trøtt å grinete og alt er galt. ikke noe hyggelig for noen av oss..

ORIGINAL: chrichri

[:@] ikke noe som er verre en at noen ikke hører på d man sier. Kan jo godt hende at noe av d man sier er litt fiel i deres øyne, men bare d å prøve å gjøre d beste...

akkurat d m sexd eller ikke, syns jeg d er vanskelig. ingen vet hvordan d er ifh til d du har opplevd, og d forverrer saken. Du skal kjenne på d DU syns er rett, og ikke la andre styre d...

si i fra hvordan du vil ha d, så må de innrette seg etter d. Så lenge de ikke herjer han opp på kvelden kan de jo komme, det kan du prøve å si tenker jeg[:D]

problemet er at jeg har fortalt hvordan jeg opplever min bagasje i forhold til at de ønsket han velkommen inn i familien..
fortalte og de hvor vondt det var og at ikke klarte tanken på å besøke de mer hvis de godtok han..
og de syntes heller ikke det var noe galt i at han skulle være der samtidig som A..
men vi kunne selvfølgelig unngå å være der når han var der men det var vanskelig for han var der fra morgen til kveld..men det hadde de ikke tenkt til å gjøre noe med.
de ville bare la det skure og gå til det motsatte var bevist.. og da sa jeg at det skjer uten at vi er der for vi er ingen forsøkskaniner på om han har forandret seg...å han var typen som  plutselig stå i stua med en kaffe kopp uten at søs var hjemme, uten å banke på, ringe på eller vasle at han kom[&:]
Jeg ga de et valg, enten han eller oss og mamma valgte han.. helt til han stjal penger å da sa de at han ikke var velkommen noe mer.. for å stjele 500 kr er mye værre enn at han har missbrukt en liten gutt og ødelagt han for livet..[&o]

Back
Topp