blir så frustrert!!!!!!

*~Trine~*

Gift med forumet
har ei jente på 6 år, som er skikkelig vrang..
sier nei til alt... alt fra hva hun skal ha på seg til hvor man skal dra osv..
jeg bruker ikke å gi meg,men blir skikkelig sinna.. samtidig blir jeg jo så redd for den lille i magen min....
aner ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å bli "orntlig" igjen...
hun er helt umedgjørelig[:o]

neida.. hun har en bror på 8 år.. hun har vært slik nå i mange måneder[&:]
vet jammen ikke min arme råd..
eller er hun snill å så grei.. men så pang, plutselig helt umedgjørelig.. skikkelig irriterende.. syns det er så fælt. jeg hater å bli sinna[:(]

barna er 14 dager hos meg og 14 dager hos pappan sin.. hører ikke at hun er slik der.. syns synd i henne, siden jeg ikke vet hva som ligger til grunn å hva som plager henne..

ORIGINAL: trinemor79

har ei jente på 6 år, som er skikkelig vrang..
sier nei til alt... alt fra hva hun skal ha på seg til hvor man skal dra osv..
jeg bruker ikke å gi meg,men blir skikkelig sinna.. samtidig blir jeg jo så redd for den lille i magen min....
aner ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å bli "orntlig" igjen...
hun er helt umedgjørelig[:o]

Hvorfor blir du redd for den i magen??

Normalt med barn i trassalderen igrunn.....

Stakkar deg, synes synd på deg. Men jeg vil tro at mye av grunnen kanskje ligger netopp i disse ukesbyttene deres. 14 dager her og 14 dager der er nok ikke så lett for ei på 6 år. Hadde det vært mulig å ta bare ei og ei uke så tror jeg hun hadde profitert på det. Det bvlir mer kontinulitet og lettere for ei på 6 å ha oversikten når hun skal være hvor. (jeg er barnevernpedagog så vet litt hva jeg snakker om, men kjenner såklart ikke saken..........) Kan jo hende det er slik til faren også selv om han ikke sier noe. Er jo ikke så lett å snakke om og innrømme at en sliter med barna.

Jeg har ei datter på 9 år og hun er hos meg bare annen hver helg, så det vi merker når hun er her er at hun tøyer grenser så mye hun kan....hun har også vært trassig siden hun var ca 5 år da, trenger ikke være noe galt med henne....du er jo heller ikke i strålende form og lykkelig hele tiden, noen dager er vi rett og slett bare lei!!![;)]
Håper det retter seg sanrt iallefall, det er klart det er bedre når alle er fornøyd....tror ikke du trenger å bekymre deg for babyen heller, jeg har en bikkje jeg krangler med hver dag....roping og kjefteng, men jeg tror baby har det bra fordet!!![:)]

ORIGINAL: upps

Stakkar deg, synes synd på deg. Men jeg vil tro at mye av grunnen kanskje ligger netopp i disse ukesbyttene deres. 14 dager her og 14 dager der er nok ikke så lett for ei på 6 år. Hadde det vært mulig å ta bare ei og ei uke så tror jeg hun hadde profitert på det. Det bvlir mer kontinulitet og lettere for ei på 6 å ha oversikten når hun skal være hvor. (jeg er barnevernpedagog så vet litt hva jeg snakker om, men kjenner såklart ikke saken..........) Kan jo hende det er slik til faren også selv om han ikke sier noe. Er jo ikke så lett å snakke om og innrømme at en sliter med barna.

hadde ei uke her å ei uke der for ett år siden.. syns ukene gikk så fort, å barne viste bedre trivsel ved å ha lengre tid hos hver.. slik at dem får litt mere ro i seg..
Får håpe det bare er trass eller noe slikt..

Back
Topp