Ctina
Elsker forumet
Jeg er ikke gravid eller noe slikt, men jeg kom inn her fordi jeg mistenkte jeg var det, mensen var forsinka og alt det der! Men gravid var jeg ikke så jeg har ikke vært veldig aktiv her.. Bare vært litt inne å sett[;)] Men det jeg skal fram til er at jeg er snart 18 og jeg er ung. Alle sier til meg at jeg skal leve livet før jeg får barn! Alle vennene mine rundt meg lever livet og bytter kjæreste omtremt oftere enn jeg skifter sokker. Mens jeg hver bidige helg sitter hjemme her med samboeren min som jeg har vært sammen med i tre år og kjeder livet av meg. Jeg liker å ta en kveld å ha det moro i ny og ne, men ikke å bli sørpe full hver eneste helg!! Jeg føler meg rett og slett venneløs og føler at jeg ikke passer sammen med noen av de på min egen aldersgruppe. Jeg vet jo selvfølgelig at jeg er ung og selv om jeg tror jeg er moden for alderen så er jeg kanskje ikke det, jeg har hørt den før!! Men kunne ønske jeg var et par år eldre og kunne starta prøvinga for da hadde jeg snart vært ferdig med utdannelsen og.. Åhh, jeg synes livet er noe dritt noen ganger[:'(] Vet ikke om noen skjønte noe av dett innlegget jeg, men jeg kunne virkelig ønske tida gikk fortere. Jeg vil heller ikke bli gravid nå for jeg vil gjerne vente til utdannelsen er ferdig.