Blir så fortvilet!!

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg skjønner ikke hvor glemsk det går an å bli.. Har vært slik siden tidlig i svangerskapet at hukommelsen svikter HELT! Har dog mye å tenke på og mye som skal ordnes før lille fersken kommer til verden, men nå holder jeg altså på å miste jobben fordi jeg glemmer at jeg har vakt! Aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg forsøker virkelig å notere ned hva jeg skal gjøre osv, men likevel klarer jeg å glemme det.. Føler meg så uansvarlig selv om det absolutt ikke er med vilje at jeg glemmer absolutt alt.

Jeg glemmer om jeg har tatt med meg ting, hvor jeg legger fra meg ting, hva jeg skal, avtaler, jobb osv..

Noen fler som har det sånn? Vet heller ikke hva jeg skal si til sjefen på mandag om hvorfor jeg ikke dukket opp idag.. Dette tærer så utrolig mye på humøret mitt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Vettu det gjorde jeg også sist uke. Glemte å komme på jobb faktisk. Heldigvis""" var jeg hos legen tidligere og han sendte meg på sykehuset så jeg var der. Så gav såklart den forklaringen. Men sannheten er at jeg ikke ante noe av avtalen. Flaut!!!

Forstår godt hva du mener. Nå er jeg sykemeldt da, men glemmer ALT! Hvor jeg har lagt ting, navn på familie/venner, glemmer ord, som f.eks når jeg skal si en setning, så plutselig har jeg glemt et ord som er en betydelig del av det jeg skal si... Bruker mye tid og krefter på å få fram en setning/ett poeng. Høres ut som jeg stammer til tider... Håpløst!

Jeg er også blitt glemsk og distré! Men det er mest i det private. Jeg kan noen ganger ta meg selv i å ikke høre etter når folk snakker til meg, noe jeg syns er en uting! På jobben er jeg litt glemsk der og, men siden jeg jobber hver dag og har masse ansvar kan jeg ikke glemme jobben helt- det går jo bare ikke! :) men du snakker om vakter så det høres ut som du ikke jobber hver dag?

Jeg er også blitt glemsk og distré! Men det er mest i det private. Jeg kan noen ganger ta meg selv i å ikke høre etter når folk snakker til meg, noe jeg syns er en uting! På jobben er jeg litt glemsk der og, men siden jeg jobber hver dag og har masse ansvar kan jeg ikke glemme jobben helt- det går jo bare ikke! :) men du snakker om vakter så det høres ut som du ikke jobber hver dag?
Jeg jobber som pleieassistent nå som jeg er i svangerskapspermisjon pga risiko for skade på fosteret i min egentlige jobb. Så jeg får uregelmessigheter vakter og ikke noe konkret rytme å forholde meg til..

Jeg er også blitt utrolig glemsk etter at jeg var gravid med førstemann. Og enda værre ble det etter at han ble født. Jeg har en moleskine hvor jeg må skrive inn ALT, men glemmer til og med å sjekke den av og til...

Jeg skjønner ikke hvor glemsk det går an å bli.. Har vært slik siden tidlig i svangerskapet at hukommelsen svikter HELT! Har dog mye å tenke på og mye som skal ordnes før lille fersken kommer til verden, men nå holder jeg altså på å miste jobben fordi jeg glemmer at jeg har vakt! Aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg forsøker virkelig å notere ned hva jeg skal gjøre osv, men likevel klarer jeg å glemme det.. Føler meg så uansvarlig selv om det absolutt ikke er med vilje at jeg glemmer absolutt alt.

Jeg glemmer om jeg har tatt med meg ting, hvor jeg legger fra meg ting, hva jeg skal, avtaler, jobb osv..

Noen fler som har det sånn? Vet heller ikke hva jeg skal si til sjefen på mandag om hvorfor jeg ikke dukket opp idag.. Dette tærer så utrolig mye på humøret mitt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(
Skriv ting du skal huske inn på telefonen sånn så den varsler deg før du skal noe?! Det gjør jeg.. Jeg er også glemsk, stå opp - pip, kjøre barn i barnehagen - pip, gå tur med hunden- pip osv..

Skriv ting du skal huske inn på telefonen sånn så den varsler deg før du skal noe?! Det gjør jeg.. Jeg er også glemsk, stå opp - pip, kjøre barn i barnehagen - pip, gå tur med hunden- pip osv..

Bruk alarm på mobilen din! :-)
Iallfall på jobbvakter!

uff, det hørtes ikke kjekt ut. JEg hadde det litt slik på sensommeren akkurat i de tider jeg fant ut av graviditeten. Da var det så hektisk hjemme og på jobb at jeg ikke klarte å fullføre en tanke en gang. alt var bare kaos og jeg glemte det ene og det andre. Som andre skriver her: bruk alarm på mobilen på de viktigste gjøremålene, som jobb ;)

Høres ikke noe kjekt ut nei, men anbefaler det som har blitt sagt tidligere, sett alarmer på mobilen!

Jeg har blitt et skikkelig surrehue etter jeg fikk barn. Her er mannen mer sjokkert hvis jeg faktisk husker å gjøre det jeg skal enn hvis jeg glemmer det :P

Back
Topp