Jeg skjønner ikke hvor glemsk det går an å bli.. Har vært slik siden tidlig i svangerskapet at hukommelsen svikter HELT! Har dog mye å tenke på og mye som skal ordnes før lille fersken kommer til verden, men nå holder jeg altså på å miste jobben fordi jeg glemmer at jeg har vakt! Aner ikke hva jeg skal gjøre, og jeg forsøker virkelig å notere ned hva jeg skal gjøre osv, men likevel klarer jeg å glemme det.. Føler meg så uansvarlig selv om det absolutt ikke er med vilje at jeg glemmer absolutt alt.
Jeg glemmer om jeg har tatt med meg ting, hvor jeg legger fra meg ting, hva jeg skal, avtaler, jobb osv..
Noen fler som har det sånn? Vet heller ikke hva jeg skal si til sjefen på mandag om hvorfor jeg ikke dukket opp idag.. Dette tærer så utrolig mye på humøret mitt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Jeg glemmer om jeg har tatt med meg ting, hvor jeg legger fra meg ting, hva jeg skal, avtaler, jobb osv..
Noen fler som har det sånn? Vet heller ikke hva jeg skal si til sjefen på mandag om hvorfor jeg ikke dukket opp idag.. Dette tærer så utrolig mye på humøret mitt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg