Blir så fort store disse små

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Jeg ble så vandt til den bittelille babyen som ble lagt i armene mine første gang. Nå som vi treffer andre sier de at hun er så liten, hun må være nyfødt ( snart 2,5mnd korrigert). Men for meg er hun jo blitt skikkelig stor på sine 4mnd ukorrigert.

Flere som har det sånn? Blir nesten irritert for hun har snart 3doblet vekten.
 
Hehe ja det går fort :) Kan ikke si at jeg blir irritert for at han vokser men jeg blir veldig emosjonell. Fikk klump i halsen når jeg solgte nyfødt ulltøyet hans og kjenner jeg vil bare stoppe opp tiden litt. Lillebror født i januar 1556g er nå 6,5kg. Storesøster født i 2013 925g er nå 13kg og hadde det likt med henne det første året ;)
 
Det går alt for fort, babyen min er ikke bitteliten lenger :Heartred
Ja, liten i forhold til jevnaldrene, men stor for meg!
 
Jenta mi ble født for tre dager siden i uke 32+1. Hun veide 1790g og var 41 cm lang. Jeg må bare si at jeg gleder meg masse til jeg kan si at hun har blitt stor ❤️❤️❤️
 
Jenta mi ble født for tre dager siden i uke 32+1. Hun veide 1790g og var 41 cm lang. Jeg må bare si at jeg gleder meg masse til jeg kan si at hun har blitt stor ❤️❤️❤️

Gratulerer med jenta :Heartred
 
Jenta mi ble født for tre dager siden i uke 32+1. Hun veide 1790g og var 41 cm lang. Jeg må bare si at jeg gleder meg masse til jeg kan si at hun har blitt stor ❤️❤️❤️
Gratulerer med jenta.
 
Jenta mi ble født for tre dager siden i uke 32+1. Hun veide 1790g og var 41 cm lang. Jeg må bare si at jeg gleder meg masse til jeg kan si at hun har blitt stor [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer så mye [emoji173] Går alt bra med henne? Vet du hvorfor hun valgte å komme så tidlig? [emoji173]
 
Jenta mi ble født for tre dager siden i uke 32+1. Hun veide 1790g og var 41 cm lang. Jeg må bare si at jeg gleder meg masse til jeg kan si at hun har blitt stor [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer så mye [emoji171] Håper alt er bra :)
 
Jeg ble så vandt til den bittelille babyen som ble lagt i armene mine første gang. Nå som vi treffer andre sier de at hun er så liten, hun må være nyfødt ( snart 2,5mnd korrigert). Men for meg er hun jo blitt skikkelig stor på sine 4mnd ukorrigert.

Flere som har det sånn? Blir nesten irritert for hun har snart 3doblet vekten.
Jeg forstår hva du mener. Det tar litt tid, men man preller det lettere av seg med tiden. Tidvis har jeg sagt at hun ble født før tiden :) Da hun var 3 måneder veide hun 3,9kg og mange trodde hun var helt ny. Hun er ikke enorm nå heller med sine 10kg og 18 måneder gammel, men har kommet seg godt :)
 
I blandt så får jeg sånne "wow" øyeblikk for jeg innser at sønnen min ikke er en baby lenger, men en liten gutt. Han har blitt så stor både mentalt og utseendemessig at jeg får helt sjokk noen ganger! 2 år i oktober <3
 
Jeg forstår hva du mener. Det tar litt tid, men man preller det lettere av seg med tiden. Tidvis har jeg sagt at hun ble født før tiden :) Da hun var 3 måneder veide hun 3,9kg og mange trodde hun var helt ny. Hun er ikke enorm nå heller med sine 10kg og 18 måneder gammel, men har kommet seg godt :)
10 kg og 18 mnd er ikke ille da, om hun var 3,9 med 3 mnd! Min var 3,8 ved fødsel og var 10 kg når han var 15 mnd:)
 
10 kg og 18 mnd er ikke ille da, om hun var 3,9 med 3 mnd! Min var 3,8 ved fødsel og var 10 kg når han var 15 mnd:)
Nei, det er absolutt ikke ille :) Noe mindre enn røkla, men godt innenfor. Vi er heldige med ei som er glad i mat :) Hun var 1600g ved fødsel, så kan vel absolutt si hun har kommet seg godt :D
 
Jeg ble så vandt til den bittelille babyen som ble lagt i armene mine første gang. Nå som vi treffer andre sier de at hun er så liten, hun må være nyfødt ( snart 2,5mnd korrigert). Men for meg er hun jo blitt skikkelig stor på sine 4mnd ukorrigert.

Flere som har det sånn? Blir nesten irritert for hun har snart 3doblet vekten.

Kjenner meg igjen i det! Syns det var sårende og irriterende når folk kommenterte hvor liten han var. For i mine øyne var han jo blitt kjempe stor. Vi hadde lagt mye arbeid i amming og vekt oppgang, men det var ingen som så det. De så bare at han var liten. Begynte å si at han var prematur og hadde kommet syv uker for tidlig. Skjønner jo at andre ikke kunne vite det, men det ble heldigvis bedre når folk begynte å kommentere hvor stor han var blitt.
 
Det går nesten litt for fort! Lille er 5 mnd å bruker allerede klær for 6-9 mnd.. savner litt å ha en liten bebis å dulle med, men jeg stor koser meg å ler å har det gøy med hu nå
#bebisykfordeomjegharenbebis
 
Det går nesten litt for fort! Lille er 5 mnd å bruker allerede klær for 6-9 mnd.. savner litt å ha en liten bebis å dulle med, men jeg stor koser meg å ler å har det gøy med hu nå
#bebisykfordeomjegharenbebis
Min lille er straks 6 mnd og kan signere resten du skriver. Blir nesten misunnelig på dem som går rundt med stoooor mage, for dit fikk aldri vi komme.
 
Back
Topp