BLIR SÅ SINT!!

ely

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2015
Er ca 12 uker og skulle til første kontroll idag. 15 min før ringer legekontoret for å avlyse timen og setter meg opp til ny time om 3 uker!!!
Så da tok jeg telefonen fatt og fikk time til UL kl 14.

Det der kan da ikke være lov. Skal jo ha første kontroll mellom uke 8 og 12... Åsså å avlyse 15 min før??? Merkelig.

Ene legen på mitt kontor tar inn gravide til første kontroll mellom uke 12 og 15.. Den andre legen tar inn tidligere og husker jeg i tillegg hadde en kontroll i uke 16. Veldig ulik praksis dessverre :/ ganske sikker på at jeg også hadde bestilt tidlig ul! :)

Så utrolig dårlig! Ny time om 3 uker?! Skulle vært ny time raskere. Etter noen dager.

Ja, er ikke første gang ting blir avlyst. Veldig spesiell lege, så bytta fastlege idag :P

UL kl 14, så blir spennnde å se om det er noe inni der :)

Lykke til :-) jeg skal også på ultralyd kl 14! Men er bare 9+1 enda.

Her har jordmor på helsestasjonen mulighet til å ta svangerskapskontrollen. Hun tar blodprøver å alt. Hør med dem å se om du kan komme inn før!

Usj, så kjedelig! Rart om de ikke kunne fått pressa deg inn litt tidligere.. Lykke til på UL i dag, begge to!

Kunne se nesten alt utenom kjønnet. Bittelitt for tidlig for min krabat vertfall. :)

Back
Topp