Blir redd :/

Nell@

Forelsket i forumet
Blir redd av alle disse murringene, redd for SA som helsiken...
hvor mye kan faktisk de murringene holde på??
 
I magen min murrer og knyter det seg. Noen ganger stikker det også. Det er min første gang, men jeg bekymrer meg ikke, det er visst vanlig, det er livmora som utvikler seg. Og livmora er en muskel.
Vær positiv, det går nok bra!
Klem
 
Murring, stikking og strekkingen i magen har gitt seg hos meg, DET bekymrer meg! Tror det er normalt begge deler som vi kjenner. Tror vi må slappe av, vi er flinke til å skremme vettet av oss selv hehe :)
 
Jeg har konstant murring i magen, og ubehag i korsryggen, jeg trøster meg med at kroppen min jobber på fullt for å lage babyen min:) det er visst helt normalt, så du trenger nok ikke bekymre deg!
 
Tenk på det sånn - det lages noe inni der, og alle reagerer forskjellig! - det du kjenner som murring har alle som er gravid også opplevd, på hver sin måte. Det går helt fint til noe annet er sagt:) Jeg kjente mine "murringer" som dobbelt så ille som mensensmerter, og det er normalt sier de, og da må jeg bare tro det, jeg har aldri vært gravid før og kjenner meg også ganske engstelig over det jeg ikke er vant med - MEN- pust og prøv å slapp av. Gjør noe du syns er extra koselig og som du slapper av. Ett bad eller noe:)
 
Har også murringer og stikkinger i magen, og varrierende murringer i ryggen. Men dette er visst normalt når livmoren strekker seg :)
 
Takk for motivasjonen også må jeg vel tenke, at så lenge jeg ikke blør så går vel alt egentlig bra :)
Nå skal jeg på jobb idag og prøve tenke på noe annet, har sovet godt i natt, men fortsatt urolig etter
at gynekologen sa det han sa, men det er jo egentlig min feil fordi jeg spurte.
men skulle ønske at jeg ikke spurte så hadde jeg ikke gått og vært redd...

Ha en fin dag alle snupper her inne <3
 
Takk for motivasjonen også må jeg vel tenke, at så lenge jeg ikke blør så går vel alt egentlig bra :)
Nå skal jeg på jobb idag og prøve tenke på noe annet, har sovet godt i natt, men fortsatt urolig etter
at gynekologen sa det han sa, men det er jo egentlig min feil fordi jeg spurte.
men skulle ønske at jeg ikke spurte så hadde jeg ikke gått og vært redd...

Ha en fin dag alle snupper her inne <3
Hva sa han?
 
murring er bra tegn. med mi første murra det mye. nå da jeg mistet prinsen vår, murret det ikke.var bare ømt+vont. det skal murre da er det riktig i magen
 
Back
Topp