Blir rart

Rappo

Forumet er livet
når jeg skal fortelle sjefen i uke 13 (da begynner jeg på jobb igjen) at jeg er gravid. Føler jeg må gjøre det personlig, blir vel teit å sende mail? Har lyst å fortelle det før pga da kan jeg fortelle det til alle. Det jeg mener er rart, er at jeg allerede har mage nå og vil jo i hvertfall ha det da. Eh.. Ser du at jeg er gravid eller?[8D] Blir bare så rart. Gruer meg til den samtalen, syns det er så kleint.

Hvordan har dere fortalt det? Eller hvordan sier dere det til sjefen? Jeg tror det blir noe sånt som at: Jeg kommer bare til å jobbe her frem til januar ser det ut som.. He, he. Uff, det er så kleint ja..[8D]

Jeg må fortelle det på mandag for trenger litt tilrettelegging allerede nå.... Og gruuuuer meg som bare d. Var nemlig sykemeldt før ferien og fikk kort av sjefen hvor det stod at de savna meg og gleda seg til at jeg var tilbake 100 % og i samme gamle form etter ferien..... Dengang ei liksom[8D]

Jeg fortalte det til sjefen i uke 7, pga arbeidsplassen.
Ringte sjefen og fortalte at jeg hadde vært litt uheldig...hehe... Hadde havnet i ulykka igjen, og skulle ha barn i februar.
hehe...sjefen bare lo og gratulerte meg SÅ masse.[:D]

Lykke til dere som ikke har fortalt allerede.

Jeg jobber i bhg å har ikke mindre enn to sjefer å si det til..blææ..å 16 andre kakle høner.
Siden dette ikke er så veldig lett for meg så kommer jeg nok til å fortelle det kun til en styrer og ped.lederne på hver avd med det første.. Er i uke 14 når jeg er tilbake i jobb.utenom store pupper synst ikke det, får prøve å dekke de fint til..
Regner med at det sprer seg fort når jeg først forteller det..

Gruer meg da siden de sliter med å få nok folk til å jobbe. Håper jeg klarer å jobbe 100% ei god stund!

Slipper å fortelle sjefen det heldigvis, men det går bra Rappo [:D] Bare si det som det er [;)]

Og snart må du komme ut av skapet [8D]

det går nok veldig fint skal du se..

jeg kom inn på kontoret med det største gliset og sa: duuuu...
Hun bare: åå e du gravid?? [:)]

hehe, så det gikk litt av seg selv... hun ble veldig glad da..

Jeg gruer også litt å fortelle det til sjefen....mest fordi jeg akkurat har fått ny stilling, og hun så frem til et stabilt år [;)] jeg skal på UL mandag, og hvis alt er bra ønsker jeg å fortelle det til de jeg kjenner, inkludert sjefen min og mine kollegaer. Men hun har ferie, og så tar jeg ferie før hun er tilbake, så jeg føler ikke jeg kan vente. Men litt upersonlig å ta det på en melding.....

ORIGINAL: Rafi

Jeg gruer også litt å fortelle det til sjefen....mest fordi jeg akkurat har fått ny stilling, og hun så frem til et stabilt år [;)] jeg skal på UL mandag, og hvis alt er bra ønsker jeg å fortelle det til de jeg kjenner, inkludert sjefen min og mine kollegaer. Men hun har ferie, og så tar jeg ferie før hun er tilbake, så jeg føler ikke jeg kan vente. Men litt upersonlig å ta det på en melding.....

Ja, det har jeg også tenkt. Ta det på mail blir vel kanskje litt feil??[8D]

Jeg har fortalt det til min nåværende sjef, men verre blir det å fortelle det til min neste sjef. Jeg skal skifte jobb om en mnd eller to, og må fortelle ham at jeg kun kommer til å jobbe ca 4 mnd før jeg må ut i permisjon... [8D]

Jeg fortalte det på mail, i binær.... [8D]

Jeg er jo it-konsulent, så akkurat det brydde meg lite at det ikke var ansikt til ansikt.. [;)]

Back
Topp