blir provosert................

snosa

Elsker forumet
[:-]blir så provosert jeg: i dag kom storebror nr to hjem å fortalte at de måtte stå ute å fryse fra morningen av; kom litt tidlig på skolen i dag, De hadde kledd av seg yttertøyet og vinterskoene og stod å venta utenfor klasserommet, da hadde en av lærerne jagga guttene ut i minus 14kulde grader, de fikk ikke  kledd på seg yttertøyet\skoene heller. fy sier jeg bare.[:@][:@] TROR JEG TAR EN TELEFON I MORGEN.....

dytter

ORIGINAL: molo

fy da[:@]
hadde nok tatt en tlf da jeg også ja..

Nå vet jeg ikke hvordan reglene er på denne skolen, men å ikke la de få ta på seg sko og yttertøy??? I 14 minusgrader??

Ja gjett om  jeg hadde tatt en telefon ja!

Hvor lenge for tidlig kom de da?
Er jo ingen vits i å sende de avgårde om de kommer en time for tildlig liksom[8|]
Da må man skylde seg selv.
Men de kunne fått tatt på seg klærne ja.....

ORIGINAL: SUNmoonSTARS

HVORDAN ER REGLENE PÅ SKOLEN A?

Hvor mange grader må det være for at de får "lov" å gå inn?

Virker som de har "brutt" en regel ved å gå inn før det ringte!

10 minus grader. synes de er lite human mot barna. [:@] jobber du i skolen. ???????????????????

ORIGINAL: Nahemah

HVORDAN ER REGLENE PÅ SKOLEN A?

Hvor mange grader må det være for at de får "lov" å gå inn?

Virker som de har "brutt" en regel ved å gå inn før det ringte!

Øhhh når du jager unger ut i 14 minus uten yttertøy og sko så bryter du regler, det er det ingen tvil om!

Ja hvis det ikke ligger mer bak den historien[;)]
  nei, det lå ikke noe mere bak denne historien, sendte en mail til denne læreren i kveld jeg. enkelte lærere burde ikke ært i skoleverket spør du meg.

nei, vi sender ikke ungene avgårde noen tidlig, nei. de nyter morgenstunden lengst mulig hjemme på morningen. så teit er vi ikke !!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: molo

fy da[:@]
hadde nok tatt en tlf da jeg også ja..

ORIGINAL: LinnHege

ja da hadde jeg ringt og..

dem kan jo ikke gjøre det da.. hva er det med dem lissom??[:@]

skjønner ikke alltid tenkegangen dems

nei, jeg skjønner heller ikke tankegangen til enkelte lærere. De krever at ungene skal respektere læreren, men de må også vise respekt for barna, de er tross alt fremtiden vår.

Tlf?????
Jeg hadde stått på den skolen i morgen!!!!!
Aaaaaarrrrghhhh...[:@][:@]

Back
Topp