Blir pappan hjemme i 14 dgr.med eller uten lønn?

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg så mars hadde dette spørsmålet- hvordan er det blant oss februarlykkebarna??
Her hos oss så jobber pappan i staten og får betalt 14 dager permisjon i forbindelse med fødsel :) gleder meg å dele første tida med han :Heartblue:Heartred:Heartblue

Last edited:
Så heldig dere er! :)
Mannen min får ikke betalt fri, så her blir det nok en uke istedenfor to. Men alt en bedre enn ingenting da :)

Her tok pappaen ut to uker pappaperm, så er jeg sykemeldt i to uker og forskyver min permisjon pga ks :)

Fri med lønn her også- tar det fra den dagen vi drar fra sykehuset (48t e fødsel)

Her har også pappaen betalt perm de to første ukene. Det synes jeg er veldig godt og betryggende å tenke på :)

Pappaen har betalt to ukers :)

2 uker fri med lønn. Fikk pleiepenger i 9 dager å før det fordi han var innlagt. Skal å ha 2 ukers ferie som starter på mandag.

To uker lønnet, deretter en uke ferie. Spørs litt når det blir, tar det litt på sparket.

To uker med lønn.

Han driv for seg sjøl, og har derfor ikkje rett på fri med lønn. Men derimot so har me visst detta, og han blir heima med meg i begynnelsen ☺️ Har ikkje snakka om kor lenge, men ser da an☺️

Mannen tar permisjon med lønn, 2 uker :) ok med noen fordeler som forsvarsansatt, ikke alltid det blir tatt hensyn mtp seiling i tide og utide osv.

Vi har ikke helt bestemt oss ennå:) han fikk ny sjef nå 1/1, så han blir hjemme i den perioden han vil betale for det:)

To uker fri med lønn. :) Hadde ikke det sist gang, så ser fram til det nå, spesielt siden vi har en treåring i tillegg. Vil nok gjøre de første to ukene langt enklere. :)

Back
Topp