Blir oppriktig lei meg

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Siden jeg begynte å teste positivt så har det virket som om sambo trekker seg lengre og lengre unna :( og jeg takler det ikke :( sitter i hver vår ende på sofaen hver kveld og snakker ikke ilag:( å det føles ut som han fortrenger at jeg er gravid :/ nå er det 8 dager siden sist vi hadde sex og 7 dager siden jeg begynte å teste positiv, vil så gjerne glede meg over spiren men går med frykt for at sambo skal forlate meg :(

Huff :/ har du prøvd å snakke med ham? Kanskje han bare er litt redd for kanskje å miste og lignende han også nå i den første tiden? :/

Huff :/ har du prøvd å snakke med ham? Kanskje han bare er litt redd for kanskje å miste og lignende han også nå i den første tiden? :/

Han sier det ikke er noe men jeg merker jo at noe er det. Han er en person som ikke liker å vise/snakke om følelser.

Han sier det ikke er noe men jeg merker jo at noe er det. Han er en person som ikke liker å vise/snakke om følelser.
Det er jo ikke sikkert at det er noe :) Kanskje det bare er hormonene som overreagerer litt nå i begynnelsen? Merker at jeg har forandret meg mye, og samboeren greier ikke helt å omstille seg han heller. I et øyeblikk er jeg kjempe glad så kanskje kjempe sur for en liten bagatell. Det kommer seg nok ;)

Sambo her sa det selv, at han var så redd for at vi skulle glede oss for mye og at det gikk galt.. Mrn som jeg sa, at jeg tror det er større sjanse for at det går galt om man bare skal gå rundt å være redd og tenke negativt.

Samboeren gleder seg ikke så mye, før han vet at alt er i orden og kommer til å gå bra han heller.. Skjønner jo at det er skummelt, og han er jo heller ikke den som kjenner det på kroppen..

Får ikke prate om verken utstyr eller navn til spira, for det er enda tidlig sier han, og det er jo ikke sikkert jeg får fullføre svangerskapet :(

Litt samme problemet her. Og det er fordi samboer ikke ønsket seg flere barn, mens det er veldig viktig for meg at barn får søsken. Så vi snakker ikke noe om det enda, tror nok han fortrenger det foreløpig. Håper han endrer innstilling etterhvert. .

Litt samme problemet her. Og det er fordi samboer ikke ønsket seg flere barn, mens det er veldig viktig for meg at barn får søsken. Så vi snakker ikke noe om det enda, tror nok han fortrenger det foreløpig. Håper han endrer innstilling etterhvert. .

Han ønsket seg flere og overtalte meg da jeg egentlig var ferdig, men da spira satt ble han usikker, han trodde vi skulle bruke lengre tid på prøvinga :/

Jeg tror min samboer også var litt skuffet fordi det klaffet på første forsøk. Han synes prøvingen var veldig gøy ;-)
Det var litt rart med nærhet med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, og det å ha sex føltes på en måte litt rart. Jeg trodde han ikke ville fordi han ikke nærmet seg, og han trodde jeg ikke ville. I går så hadde vi heldigvis sex igjen, og da viste det seg at han hadde hatt lyst hele uka, men ikke visst helt hva jeg syntes om det.

Så kanskje din samboer også er litt usikker til hvor mye nærhet du ønsker?

Jeg tror min samboer også var litt skuffet fordi det klaffet på første forsøk. Han synes prøvingen var veldig gøy ;-)
Det var litt rart med nærhet med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, og det å ha sex føltes på en måte litt rart. Jeg trodde han ikke ville fordi han ikke nærmet seg, og han trodde jeg ikke ville. I går så hadde vi heldigvis sex igjen, og da viste det seg at han hadde hatt lyst hele uka, men ikke visst helt hva jeg syntes om det.

Så kanskje din samboer også er litt usikker til hvor mye nærhet du ønsker?

Har spurt han hver dag om hvordor vi ikke har sex og kan gå rundt naken om kvelden uten at han reagerer :/

Samboeren min synes heller ikke det er vits i å snakke om et barn som ikke skal komme før om kjempelenge. Spør jeg han om navn svarer han lett Kåre-Donald eller Ugur-Eddy, før han sier at det der er det ikke vits i å tenke på ennå. Snakker jeg om barnerom eller forberedelser i leiligheten snakker jeg også til døve ører.

Men jeg tror ikke han distanserer seg med vilje. Tror bare ikke han skjønner at det er på ordentlig ennå. Han merker jo tross alt ingenting på kroppen, slik som jeg gjør.

Delte frustrasjonen min med mamma i helgen, og hun fortalte at pappa ikke hadde vært interessert i at jeg var på vei før jeg var ute :p

Var jeg deg ville jeg gledet meg over spiren min! Mennene får bare bruke den tiden de trenger på å venne seg til tanken, så kan vi bruke den tiden på å glede oss i mens :)

Samboeren min synes heller ikke det er vits i å snakke om et barn som ikke skal komme før om kjempelenge. Spør jeg han om navn svarer han lett Kåre-Donald eller Ugur-Eddy, før han sier at det der er det ikke vits i å tenke på ennå. Snakker jeg om barnerom eller forberedelser i leiligheten snakker jeg også til døve ører.

Men jeg tror ikke han distanserer seg med vilje. Tror bare ikke han skjønner at det er på ordentlig ennå. Han merker jo tross alt ingenting på kroppen, slik som jeg gjør.

Delte frustrasjonen min med mamma i helgen, og hun fortalte at pappa ikke hadde vært interessert i at jeg var på vei før jeg var ute :p

Var jeg deg ville jeg gledet meg over spiren min! Mennene får bare bruke den tiden de trenger på å venne seg til tanken, så kan vi bruke den tiden på å glede oss i mens :)

Barna sa idag rundt middagsbordet at de ønsket seg en baby, å da sier han: veeel her kommer det IKKE flere,

Ble så satt ut :/

Måtte le litt av de navnene der ;)

Er ikke så rart disse guttene ikke skjønner så mye så tidlig. De merker jo ikke så mye til det annet enn de symptomene vi har som går ut over dem. Gubben min skjønner ikke så mye til vanlig heller, men skjønn er han uansett ;) Nå står han på kjøkkenet og lager middag mens han snakker til seg selv med skummel lekestemme..... I give up :P Regner med han forstår litt når det blir mer konkret ved f.eks. et ultralydbilde. Nå hørte han at jeg lo av ham så nå lukket han døra... :D

Barna sa idag rundt middagsbordet at de ønsket seg en baby, å da sier han: veeel her kommer det IKKE flere,

Ble så satt ut :/

Huff, skjønner godt at det ikke er noe greit og at du ble satt ut. Håper han endrer mening når du forteller han det. Sender gode tanker i din retning :) Det ordner seg nok til slutt.

Tror han fortrenger at jeg er gravid.
Unnskyld meg kjenner nesten at jg har lyst til å komme over å gi han en god ørefik! Her hopper han i køys med deg og prøver å få en til fordi han vil, så blir du gravid så bare distanserer han seg og kommer med stygge kommentarer som det der.. unnskyld meg da er han jo bare fæl med deg for pure F! Sitter her og har lyst til å gi deg en kjempeklem ♡ Hev hodet ditt og ikke bry deg ♡ Jeg har enda ikke sagt det til min mann..

Unnskyld meg kjenner nesten at jg har lyst til å komme over å gi han en god ørefik! Her hopper han i køys med deg og prøver å få en til fordi han vil, så blir du gravid så bare distanserer han seg og kommer med stygge kommentarer som det der.. unnskyld meg da er han jo bare fæl med deg for pure F! Sitter her og har lyst til å gi deg en kjempeklem ♡ Hev hodet ditt og ikke bry deg ♡ Jeg har enda ikke sagt det til min mann..

Jeg satt på gråten når han sa det, selv om han sa det med latter, har ikke snakket med/til han etter det.

Jeg skal kose meg med spiren i magen og se på navn og babyutstyr♡

Jeg satt på gråten når han sa det, selv om han sa det med latter, har ikke snakket med/til han etter det.

Jeg skal kose meg med spiren i magen og se på navn og babyutstyr♡
Huff får helt vondt jeg.. skjønner ikke at det går ann.. håper dere ellers har det fint ♡ Og om han vil forlate deg av den grunn så er han fanken ikke verdt det.. noen av dere. Kos deg masse med navn og babyutstyr. Kikker litt rundt selv om jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. I grunn må jeg bare slå meg til ro med å beholde for har ikke hjerte til å ta abort uansett.. håper jeg også kan kose meg snart ♡ gøy å se på masse nytt og kikke på navn :)

Back
Topp