Blir nervøs...

feliz

Flørter med forumet
Vi skal i bryllup 5 uker før termin...I sverige...Kjenner at jeg blir stressa når jeg tenker på at vi må bestille billetter snart...Jeg er så redd noe skal skje når vi er det...Vil jo liksom ikke føde der...eller på flyet.haha..vet at det sikkert ikke er kjempe store sjanser for at det skjer akkurat da...Men jeg blir stressa likvel....Vil bare være her hjemmer før termin...og ikke stresse m sånne tanker og reising......Men vi Må i dette bryllupet....familie.....HJELPP......[:(]

pass på å sjekke at flyselskapet lar deg fly fem uker før termin da - vet at de har egne regler for sånt (de vil heller ikke ha fødsler ombord)

Jeg skal i bryllup 2. september jeg, men det er heldigvis ikke så langt hjemmefra... men allikevel, det det er bare 3,5 uker før termin

Haha.Håper nesten at flyselskapet ikke tilater å ha meg med.hehe.Neida..vil jo dra..Men sant nok, jeg får lage en avtale m lille gutt om å VENTE til etterpå[;)]
Håper vi alle er heldige og ikke føder på hytta eller i bryllupene vi skal iKjipt å ta oppmerksomheten fra bruda med å føde i bryllupet hennes[:D]

Skjønner godt at du blir litt stressa...man vil helst holde seg i nærheten av hjemmet når det nærmer seg. Men nå skal det sies at 5 uker før er ganske god margin da....skal vel en del til at det skjer akkurat da..

M

ja...sant nok....Er vel max uheldig om det skjer akkurat der...Får satse på d går bra...[&:]hehe

Jepp..det går sikkert bra veit du...men sjekk ut at du kan fly da, for det er jo noen strenge regler for det! Men stort sett går det bra, hvis man har med legeerklæring om når terminen er!

Krysser fingrene for deg!

Hei.
Vi skal også til Sverige i bryllup - 5 uker før termin! [:)] Men tar ikke sjansen på å fly. Skal kjøre dit og det tar ca. 7-8 timer hver vei. Skal bruke god tid og ta mange stopp/pauser underveis. Ser ikke frem til å sitte i bilen så lenge, men vil jo så gjerne delta. Er også nervøs for at noe skal skje underveis eller mens vi er der, men skal ta med både sykehusbag, papirer og liste med nødnummer. Krysser det jeg kan for at nurkene våre holder seg inne i magen til vi er vel hjemme og litt til. [:D]

skal besøke bestemoren min (70 års dag) 6 uker før termin.. selv om det er lenge til termin enda får jeg litt klaus når nærmeste sykehus der hun bor er over 2 timer!! plassen hun bor på har ikke mere enn 1000 innbyggere, ingen minibank og 1 time til togstasjonen!! 

takk for jeg fåt lettet min nervøsitet.Hehe..Hjelper alltid litt på å snakka m noen som skjønner hvordan det er....Er ikke lett for de som ikke er gravide å si:neida det går helt fint...osv...
Ser vi er flere som skal ut å reise ja...Vi får bare knipe igjen[;)]

Back
Topp