Bruker535emm Glad i forumet 28 Apr 2008 #22 aUUUUUUUUU fy f for noen veer jeg har begynt og få kommer ikke så ofte men når dem kommer[:(][:(][:(][:(]
aUUUUUUUUU fy f for noen veer jeg har begynt og få kommer ikke så ofte men når dem kommer[:(][:(][:(][:(]
Ferraribabe Forumet er livet 28 Apr 2008 #24 Så spennende, masse lykke til. Håper hun vil ut før helgen da[;)]
BaileysTøsa Forumet er livet 28 Apr 2008 #25 Oi sååå spennende da, masse lykke til og venter på en oppdatering i løpe av helgen[;)]
arika Forumet er livet 28 Apr 2008 #26 ORIGINAL: løve78 Ja da er det bare å telle timer...masse lykke til! Oi oi oi, spennende[:D]
L løve78 Forumet er livet 28 Apr 2008 #27 ORIGINAL: ~skjønningens S~ aUUUUUUUUU fy f for noen veer jeg har begynt og få kommer ikke så ofte men når dem kommer[:(][:(][:(][:(] Oi da....kanskje du blir mamma i løpet av natta....krysser fingrene jeg![:)]
ORIGINAL: ~skjønningens S~ aUUUUUUUUU fy f for noen veer jeg har begynt og få kommer ikke så ofte men når dem kommer[:(][:(][:(][:(] Oi da....kanskje du blir mamma i løpet av natta....krysser fingrene jeg![:)]