Blir litt små gal av disse menstrasjonssmertene!

Lille2015

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Nå er det 3. Natten jeg ikke sover noe godt å legger meg med menstrasjonssmerter som slipper taket etter en stund, men som kommer igjen midt på natta, gjærne 2-3 ganger og og fortsetter på morgen og kommer å går i løpet av dagen. Jeg vet ikke hvordan rier kjennes ut, og har hvertfall forestilt meg at det er mye mer vondt. Magen sank i går også. Hvor lenge kan det gå sånn, noen med erfaring? Er jo ikke akkurat behagelig! :/ er uke 38+0 i helgen.

Jeg har det også slik du beskriver. Det begynte for over tre uker siden for min del, men da med noen dager uten innimellom også! Nå er det hverdag, kommer og går hele døgnet. Jeg er uke 39+0 så er veldig spent på om det skjer noe mer snart!

Jeg har det også slik du beskriver. Det begynte for over tre uker siden for min del, men da med noen dager uten innimellom også! Nå er det hverdag, kommer og går hele døgnet. Jeg er uke 39+0 så er veldig spent på om det skjer noe mer snart!
Så da kan det være jeg må gå sånn i evigheter :/ æsj. Håper enten det gir seg eller skjer noe jeg da. Fir sånn er det ikke morsomt å gå.

Forstår deg godt!! Hatt mensensmerter i en ukes tid - og kynnere som var veldig ubehagelige! Men igår og idag gikk det over til noe mer smertefullt.. Det er for meg rier, for jeg må puste ordentlig, og bevege meg og konsentrere meg for å komme over den!! De er veldig uregelmessige enda :( Men jeg ringer føden ila kvelden.. Helt enig i at det bør skje noe snart!! Ikke godt å gå slik, med søvnløse netter og konstant smerte!! Ingen smertestillende hjalp her heller.. Bedre uten!

Funker dårlig med paracet. Tok det 2 dager uten særlig vikning. Så da er det nesten bedre å gå uten, men takk for tips :)
Her funker heller ikke paracet, men jeg trøster meg med at det går over (om det er noen trøst når vi egentlig vil at det skal ta seg opp...).

Fått mannen hjem igjen?

Her funker heller ikke paracet, men jeg trøster meg med at det går over (om det er noen trøst når vi egentlig vil at det skal ta seg opp...).

Fått mannen hjem igjen?
Vi er vell bare ekstra "heldig" å får en laaang forberedelses fase ;)
Har roet seg nå, men nå føler jeg meg helt tiltaksløs og sliten. Ja han er kommet hjem å det er kjempe deilig :) Bortsett fra at jeg ikke har sengen for meg selv, og med han som snorker ligger midt i sengen og jeg som våkner mange ganger hver natt, ja det kan bli interessant ettervært ;)

Vi er vell bare ekstra "heldig" å får en laaang forberedelses fase ;)
Har roet seg nå, men nå føler jeg meg helt tiltaksløs og sliten. Ja han er kommet hjem å det er kjempe deilig :) Bortsett fra at jeg ikke har sengen for meg selv, og med han som snorker ligger midt i sengen og jeg som våkner mange ganger hver natt, ja det kan bli interessant ettervært ;)
Jeg kjenner VELDIG godt til det problemet der med mannen, har det akkurat på samme måte selv....:P Burde hatt dobbelt så stor seng nå :rolleyes:

Menssmerter og modningsrier her også.. :/ hatt det i ei uke nå, er uke 38 idag..

Har hatt menssmerter i 1 måned, og er nå 1 uke på overtid:meh:

Har hatt endel menssmerter i det siste jeg å, men i dag har det vært helt ekstremt! Håper det vil si at det begynner å modne der nede ettersom at jeg skal settes igang på tirsdag :p

Her er det helt rolig... Tror ikke kroppen stresser med å modnes her enda.. 37 uker.. Så Spennede å se når kroppen er klar og noe skjer!

Har hatt endel menssmerter i det siste jeg å, men i dag har det vært helt ekstremt! Håper det vil si at det begynner å modne der nede ettersom at jeg skal settes igang på tirsdag :p
Kanskje babyen kommer de i forkjøpet å at du ikke trenger bli satt igang :) Vi får håpe det. Lykketil når det måtte skje før eller på tirsdag :)

Tusen takk, men ingen menssmerter i dag, så må nok vente til i morgen :p
Lykketil i morgen ♡ kjempe spennende, Det må være spesielt å vite at du får en liten baby i morgen. Gleder meg så mye til å se lillegutt, men det er fortsatt så fjernt her, selv om det kan skje når som helst :-P

Back
Topp