Blir litt oppgit av denne mannen

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Vi skal ha middags gjester i dag rundt 14,og når sto han opp,joda 13.15!!!!!emoticon og gikk rett ut.
Har vert inne hos han siden klokka var 10 og spurt om han kunne tenkt seg og stå opp og hjelpt til litt.. Men her sto eg da med allt,dusjing av to barn,frokost,steke kjøttet,skrelle poteter,gulrøtter,kutte blomkål,lage sausen,skjære opp kjøttet og sette d inn i ovnen. Sette klaffen i bordet og dekke på.
Støvsuge og rydde i stua og på kjøkkenet..
Må si eg var temmeligt rasende og oppgitt over han som bare lå der og dro seg.. Han måtte jo få kvile ut han også fekk eg slengt i trynet da eg var inne hos han 12.30... Så eg klare ikkje og være stille mer og det komm noen gloser i litt mer høylytt stemme....
Måtte bare få det ut....

Hadde ikke jeg gått med på. Skal vi ha gjester så kan han værsågod å hjelpe til...

Gikk ikkje med på det,men hva kan eg gjør når han bare ligger der....

Kanskje dere har kommet inn i en uheldig tralt?? Og det er jo stor forskjell om det er slik alltid eller bare i dag liksom.
Men for all del , skjønner godt at du klager!!!!

har opplevd noe lignende selv med sambo. Han har bare noen dårlige dager og er sliten og veldig grinete på morgenen. De er noen barn av og til disse mennene. Jeg sier ifra til han og han har skjerpa seg betraktelig. 

Fru Håttentått skrev:
Gikk ikkje med på det,men hva kan eg gjør når han bare ligger der....

Tatt med barna opp i senga, hoppa og gaula helt vilt? :-)

Men uff, skjønner du blir oppgitt, så frustrerende !!

Da hadde det klikka for meg, gitt...

Menn er som unger av og til. Og særlig når de er syke eller slitne, da handler alt om dem.
Dessverre. Min kan også være sånn til tider, men det blir heldigvis sjeldnere og sjeldnere.

Back
Topp