Vi skal ha middags gjester i dag rundt 14,og når sto han opp,joda 13.15!!!!!
og gikk rett ut.
Har vert inne hos han siden klokka var 10 og spurt om han kunne tenkt seg og stå opp og hjelpt til litt.. Men her sto eg da med allt,dusjing av to barn,frokost,steke kjøttet,skrelle poteter,gulrøtter,kutte blomkål,lage sausen,skjære opp kjøttet og sette d inn i ovnen. Sette klaffen i bordet og dekke på.
Støvsuge og rydde i stua og på kjøkkenet..
Må si eg var temmeligt rasende og oppgitt over han som bare lå der og dro seg.. Han måtte jo få kvile ut han også fekk eg slengt i trynet da eg var inne hos han 12.30... Så eg klare ikkje og være stille mer og det komm noen gloser i litt mer høylytt stemme....
Måtte bare få det ut....
og gikk rett ut.Har vert inne hos han siden klokka var 10 og spurt om han kunne tenkt seg og stå opp og hjelpt til litt.. Men her sto eg da med allt,dusjing av to barn,frokost,steke kjøttet,skrelle poteter,gulrøtter,kutte blomkål,lage sausen,skjære opp kjøttet og sette d inn i ovnen. Sette klaffen i bordet og dekke på.
Støvsuge og rydde i stua og på kjøkkenet..
Må si eg var temmeligt rasende og oppgitt over han som bare lå der og dro seg.. Han måtte jo få kvile ut han også fekk eg slengt i trynet da eg var inne hos han 12.30... Så eg klare ikkje og være stille mer og det komm noen gloser i litt mer høylytt stemme....
Måtte bare få det ut....