Blir litt lei....

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Sliter en del med mensmurring og smerter, og med en SA friskt i minne, så blir man litt bekymret. Nå har jeg vært "fin" i noen dager, men nå i ettermiddag kom plagene igjen..
Sukk, blir så lei... Kan ikke kroppen bare bestemme seg for hva den vil liksom.. Vurderer å kontakte legen i morgen, men hva kan hun gjøre?? Sist jeg var der for det samme, så fikk jeg beskjed om at det var en mulig sa, og det stemte jo. Men da hadde jeg blødninger i tillegg, men det har jeg ikke hatt nå, enda...
Måtte bare få ut litt frustrsjon!

Oof...kjenner meg litt igjen..har hatt to MA tidligere, uten og vite at jeg var gravid i utgangspunktet(ble gravid på p-piller), så nå når vi hadde bestemt oss for å prøve og den lille spiren satt så er jeg urolig for alle murringene og vondtene...

De siste dagene har jeg plutselig ikke følt meg gravid lenger, og i dag har jeg i tillegg hatt noen skikkelige stikk inn ved navelen,så venter bare på sterke smerter eller blødninger... Er ikke så moro med dissa følelsene...

Stor klem til deg

Det er jo veldig vanlig med murringer da. Jeg har hatt det ved alle mine 3 svangerskap.

skjønner godt at du er ekstra engstelig når du har hatt en sa tidligeremen mens murringer og stikkinger er helt normalt i et svangerskap.
jeg har også veldige murringer og stikkinger, og så dager jeg ikke kjenner noe føre det starter pån igjen.

men er du veldig engstelig så er det absolutt ikke feil å ta kontakt med lege!

Skjønner at du blir redd når du har hatt SA før. Men viss det er noen trøst, så har jeg også mye stikkinger og murringer. Hadde det forrige svangerskap også. Er nok helt normalt og ganske ufarlig. Er nok bare voksesmerter:)

Jeg har det akkurat på samme måten! Hadde en MA i august 11, og nå klarer jeg hverken å slappe av eller glede meg ordentlig over graviditeten. Hver gang jeg føler meg "trygg" og begynner å glede meg så kommer murringene igjen sammen med en bombe av følelser og vonde tanker...hormonene hjelper sikkert heller ikke på den følelsesmessige bergogdalbanen men enkelte dager har jeg vanskelig for å tro på at det faktisk blir noen baby. Det er ikke lett å tenke at det blir som det blir og ta livet med ro, man vil jo helst at alt skal gå bra og da blir en kanskje fort litt lettere hysterisk over "ingenting" 

*Nyperose* skrev:
Det er jo veldig vanlig med murringer da. Jeg har hatt det ved alle mine 3 svangerskap.

Som om eg har skreve det. Har det akkurat sånn som du... Hadde en SA i juli. 

Marian87 skrev:
Jeg har det akkurat på samme måten! Hadde en MA i august 11, og nå klarer jeg hverken å slappe av eller glede meg ordentlig over graviditeten. Hver gang jeg føler meg "trygg" og begynner å glede meg så kommer murringene igjen sammen med en bombe av følelser og vonde tanker...hormonene hjelper sikkert heller ikke på den følelsesmessige bergogdalbanen men enkelte dager har jeg vanskelig for å tro på at det faktisk blir noen baby. Det er ikke lett å tenke at det blir som det blir og ta livet med ro, man vil jo helst at alt skal gå bra og da blir en kanskje fort litt lettere hysterisk over "ingenting" 

da er vi iallfall flere smågale og bekymra gravide i samme båt! Nå når mannen min er ute og reiser i jobben blir jeg litt ekstra tullete av å gå hjemme og kverne på negative tanker og kjenne etter murringer i magen, så da var det bare å ta med hunden og komme seg ut...ellers kan jeg bli gående å stortute, overbevist om at dette kommer til å gå galtemoticontror hormonene tar helt overhånd her om dagen, og det er vel egentlig bare et godt tegnemoticon

Back
Topp