blir litt forundret.

hmm voldsomt så hissig da[8|]

men ja jeg er 11 uker på vei på onsdag og har fått konstatert bekkenløsning i uke 8.... og det var fagtisk legen som fortalte meg at det kommer av hormoner,og at det kan forekomme allerede når kvinnen prøver å få barn.... i skjeldne tilfeller... og ja jeg syns det er tidlig men skal nok si at det er ihvertfall virkelig her!! Nå er jeg ikke sykmeldt fordi jeg går i attføring og er uten tiltak men hva andre gjør å ikke gjør, og om de har grunn til det eller ikke har vel du og alle andre ingenting med!
så hvorfor syns så mye om det da,... nei vettu.. fei for egen dør da !

okey,den tar jeg...jeg skulle ha skrevet noen ikke mange,sorry[;)]men jeg har fortsatt min mening om at det ikke er greit at folk utnytter systemet for jeg vet at NOEN gjør det.mange i min omgangskrets faktisk.men greit for meg at du synst det er greit så lenge jeg får ha min mening,og den kan ingen forandre.selv om meningen min ble forandret på akkurat det om bekkenløsning.

hehehe[:)]dette er ett diskusjonsforum...var ikke det det vi kom fram til?men jeg klarer å feie for min egen dør men jeg har også rett til å si meningen min om ting.og synst du virker litt hissig selv jeg?!blid som en sol jeg[:D]

Nei, jeg føler meg absolutt ikke truffet av dt du skriver! Sto i full jobb sist fram til uke 37, så det gjør jeg ikke. Jeg synes faktisk du overreagerer her, når du skriver på den bastante måten du gjør i flere innlegg må du tåle at folk svarer deg uten å bli usaklig.  Gå tilbake å les noen av innleggene dine så ser du kanskje hvordan de framstår, og det virker på meg som om du skjærer alle over en kam i dem.

hm....har lest dem jeg og virker ikke som at jeg skriver så veldig annaledes enn mange andre.står ikke noe støtende i noe av det jeg skriver men repeterer det samme egentlig hele tiden!

og ja jeg skjærer alle som ikke har grunn til å være sykmeldt over en kam men det er min mening!og da får dem som føler seg truffet for all del føle seg truffet..

og det har jeg sagt at ble feil jeg mener noen men mange i min omgangskrets[:)]og jeg kjenner ingen her inne så jeg vet da ikke om dem er eller hvorfor dem er sykmeldt...men det provoserte mange og meg denne tråden men sånn er det[;)][:)]

trodde liksom at dette var rette plassen å bringe det inn jeg?gjelder svangerskap og det er vell derfor vi er her,og greit å få andres synspunkt på det.[:)]blir for dumt hvis noen,enkelte mener at dem kan bestemme tema?!dette ville jeg ta opp i dag og derfor gjor jeg det og synst jeg har fått mange forskjellige synspunkt på det[:)]

... Noen er plaget under svangerskapet, andre ikke fullt så plaget. Men det får være opp til hver enkelt person hva dem anser som for dårlig til å kunne jobbe. Tviler egentlig på at det er mange som sykemelder seg uten grunn, men der er sikkert noen unntak. Men det blir jo deres "problem", ikke mitt.
Jeg for min del har planer om å holde ut i jobben så lenge som mulig, til nå har jeg bare merket litt av kvalmen , og håper det holder seg slik og at jeg er heldig [:)]

er kvalm men skal holde ut så lenge som mulig jeg også,dagane går kjempe fort på jobb og vips så er spiren blitt til en baby[;)]du får ha lykke til og håpe du holder deg frisk og rask[:)]

Klart dette er et diskusjonsforum for svangerskap, så dette var riktig plass å legge det! [:)] Men man skal være litt forsiktig med hvordan man ordlegger seg. [;)]

ORIGINAL: mammaca17januar

er kvalm men skal holde ut så lenge som mulig jeg også,dagane går kjempe fort på jobb og vips så er spiren blitt til en baby[;)]du får ha lykke til og håpe du holder deg frisk og rask[:)]

Ja, dagene går fort når man har noe å gjøre! , og ingenting er bedre enn at tiden går fort. :-)
Ja, håper formen din og holder seg bra!

ja sant[:)]men man blir litt oppspilt når man vil få frem meningene sine og jeg liker ikke å føle at jeg ikke kan si mitt så da ble det desverre slik[;)] 

Jeg har aldri blitt kvitt bekkenløsninga etter første mann. Nå er jeg gravid med nr 3 og merket allerede før jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3 at det ble verre igjen.

Kjente det tidlig denne gangen jeg og, kan virke som at det kan bli verre fra gang til gang?

jo da men skrive noen " frekt" til meg så svarer jeg på samme måte tilbake[;)]sånn er det...men folk får for guds skyld mene det de mener,samme som jeg har min mening.ikke verre enn det!

hehe hele den her diskusjonen ble til slutt ganske teit igrunn...
no e d jo "du å dine meininger" som e diskusjon
å ikke temaet som d i utgangspungtet var..

var ikke det jeg mente men følte jeg måtte forsvare meg selv,siden det ble som det ble[;)]

Back
Topp