blir litt forundret.

inLove

Elsker forumet
ser det er mange som sier at dei har bekkenløsning,skjønna liksom ikke heilt at det går an å få så tidlig i svangerskapet?bekkenløsning er vell alle som får litt i løpet av svangerskapet siden ting blir forskjøve litt men synst det er fryktelig rart at enkelte får det i uke 8?????Har alltid hatt problemer med rygg men jeg jobber som frisør og er IKKE sykemeldt,kjenner det i ryggen men det vil no man gjør uansett vell...jobber gladelig for at tiden frem til nurket kommer skal bli kortere[:)]

veninna mi fikk bekkenløsning kjempetidlig, uke 7. Så det går ann det :( 

Er jo ofte også hormonellt, hormoner som man får den dagen man blir gravid. Jeg fikk det i uke 8 sist, så ja det går ann.

Jeg slet veldig med det i de to første svangerskapene, og siden jeg sliter med isijas fra før så feilbelaster jeg rygg, bein og armer, dermed fikk jeg veldig fort bekkenløsning denne gangen, ble denne gang henvist til fysio med en gang, og det setter jeg stor pris på, har ikke lyst til å bruke krykker denne gangen, for da kommer det fort betennelse i skulderen min.. [8D]

Det går ann, selv om du ikke opplever det... [;)]

Vet at frisøryrket er tungt for rygg og bekken, men det er jammen barnehageyrket og...

synst fortsatt det er merkelig og jeg har mine egne meninmger uansett!men grunnen til at jeg synst det er merkelig er fordi at babyen er 1.5 cm eller noe sånt så DERFOR skjønna jeg ikke kordan noe så lite kan forsake noe så vondt.men hvis det er hormonelt så kan jeg forstå det litt bedre[;)]men takk for vettuge svar selv om jeg vet at det er mange som sykmelde seg uten grunn og bruker både kvalme og bekkenløsning som unnskyldning. men all ære til dere som virkelig er dårlige,da skjønna jeg veeeldig godt at man sykmelde seg men har ikke litt respekt til overs for dem som bruker graviditeten og fremstiller den negativt for å være hjemme og slye seg.... da var jeg ferdig med moral preiken for i dag[;)][:)]

ORIGINAL: mammaca17januar