Blir lei meg jeg

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Spør jeg guttungen min om han er glad i mamman sin  , så sier han nei emoticon

Det ville jeg ikke tatt så tungt altså. Altså, han er jo ikke engang 2 år. Forstår han i heletatt hva du spør han om?

Har en søt liten prinsesse på 4 år som pleier å si at hun ikke er noe glad i meg.. For så å snu ryggen til meg å gå.
Og spør jeg så rister hun bare på hodet, og sier at hun er kun glad i to jenter hun går i barnehagen med.
Det stikker i mamma hjertet, men hun glimter til inni mellom med en "plask" suss på kinnet mitt.

*yummymummy* skrev:
Det ville jeg ikke tatt så tungt altså. Altså, han er jo ikke engang 2 år. Forstår han i heletatt hva du spør han om?

Mi jente er like gammel som gutten din og svarer "nei" når jeg spør om ho vil ha mat... også gafler i seg.  Jeg tror ikke de har heeeelt kontroll på ja/nei. Og ikke fortstår de begrepet glad i/elsker heller.

Jeg velger jo å tro at han ikke forstår hva han spør om ja... men syns det er litt vondt for det jeg.. men jeg reagerer fort på slikt da..
"samtalen" pleier å gå slik som dette:
Jeg: Er du glad i mamma?
Han: Nei
Jeg: jo , du er da vel gla i mamma?
Han: Nei
Jeg: jo , ja mamma sier du da (med ett lurt smil)
Han: Ja mamma.

Han har blitt veldig glad i pus da... han pleier å springe bort å gi pus en klem og når jeg spør om han er glad i pus så sier han JA.. hehe 

han er ikke 2 år en gang og så små barn utrykker seg mer nonverbalt enn verbalt. tenk på alle smilene og blikkene og klemmene du får og se hvordan han viser at han vil være sammen med deg og stoler på deg, vil ha trøst av deg og setter pris på deg i mange sammenhenger. dette viser at han er glad i deg!

Lissyjane skrev:
Ikke ta det så tungt. Jeg har en treåring som skriker som besatt hver gang faren skal levere han her :p Alle i gaten vet at han ikke vil til mamma ja

Min også griner hvis pappan kommer å leverer han å går igjen... huff...
Men heldigvis så er han her til han har lagt seg , så da merker jeg ikke det :p
Han har heldigvis begynt å glise og rope Hei mamma  på vei inn døra da.. det er jo fremskritt :p

Back
Topp