Blir jo bekymret av dette...

kreativmamma

Glad i forumet
Jeg er gravid med nr 3, i uke 8, og har veldig lite symptomer nå. Jeg har vært uggen og småkvalm i et par uker, samt ømme pupper og veldig trøtt, men nå er alt nesten tilbake til normalen. Dette gjør meg faktisk litt bekymret, for med de to andre mener jeg å huske at jeg allerede var igang med oppkast på denne tiden... Ikke at jeg absolutt vil kaste opp altså, men jeg synes det er så rart at formen er så bra. Flere som har det sånn?

Jepp eg har d sånn... isje d at eg vil ver kvalmen.. men vil ha symptomer på at eg e gravid :) va kjempe dårlig sist.... derfor har eg bedt om tidlig ul.. har mista ein gang..å då jekk eg lenge før eg oppdaga d... orke isje d igjen....

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg er gravid med nr 3, i uke 8, og har veldig lite symptomer nå. Jeg har vært uggen og småkvalm i et par uker, samt ømme pupper og veldig trøtt, men nå er alt nesten tilbake til normalen. Dette gjør meg faktisk litt bekymret, for med de to andre mener jeg å huske at jeg allerede var igang med oppkast på denne tiden... Ikke at jeg absolutt vil kaste opp altså, men jeg synes det er så rart at formen er så bra. Flere som har det sånn?

Det kan jo være ulikt fra svangerskap til svangerskap. Er de to du har av samme kjønn? Kan bli ulikt om man får motsatt kjønn.
Jeg har og vært veldig dårlig de andre svangerskapene, når kvalmen først dukker opp går det ikke over igjen. Nå var jeg veldig dårlig søndag og i går, men i dag er jeg så og si fin og kunne uten kvalme stelle ungene og kjøre de til barnehagen.
Om du er veldig bekymret er det kanskje greit å dra til ul?

Det kan jo være ulikt fra svangerskap til svangerskap. Er de to du har av samme kjønn? Kan bli ulikt om man får motsatt kjønn.
Jeg har og vært veldig dårlig de andre svangerskapene, når kvalmen først dukker opp går det ikke over igjen. Nå var jeg veldig dårlig søndag og i går, men i dag er jeg så og si fin og kunne uten kvalme stelle ungene og kjøre de til barnehagen.
Om du er veldig bekymret er det kanskje greit å dra til ul?

Jeg har gutt og jente fra før, men vet jo at det kan være forskjellig fra svangerskap til svangerskap uansett.
Skulle gjerne dratt på ul, men er på ferie fram til midten av juli, så jeg får vel bare prøve å tenke positivt.
Har fortsatt litt småsymptomer da, og så lenge jeg verken har smerter eller blødninger får jeg vel tro at alt er ok!

Jeg har nok hatt det slik som deg, dette er tredjemann og kan ikke huske at jeg hadde noe opphold! Men så spiste vi taco til middag i dag og vips så ble jeg superkvalm! Når jeg satt litt fremoverbøyd og skulle raskt opp så fikk jeg skikkelig ligamentstrekk, så det minner meg om graviditeten. Litt godt, for denne uken har vært veldig symptomfri :)

Jeg hadde det helt likt. Mistet plutselig alle symptomene, så dro på ul for og sjekke. Der var alt i skjønneste orden, og fikk beskjed om at så lenge jeg ikke fikk vondt eller begynte og blø skulle jeg ikke bekymre meg :)
Så prøv og senk skuldrene og kos deg på ferie :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde det helt likt. Mistet plutselig alle symptomene, så dro på ul for og sjekke. Der var alt i skjønneste orden, og fikk beskjed om at så lenge jeg ikke fikk vondt eller begynte og blø skulle jeg ikke bekymre meg :)
Så prøv og senk skuldrene og kos deg på ferie :)

Tusen takk! Godt å høre at alt var bra hos deg!

Høyres ut som meg. Eg venter også nr. 3, alle symptomer er plutselig borte vekk. Eg fekk time til tidlig ul og fekk sjå eit bankane hjerte:) Høyres ut som om det ikkje er så uvanlig at symptomer kommer og går. God sommar til deg og dine:)

Haha hva er det med det 3.svangerskapet? Jeg har vært veldig dårlig de andre to gangene, men denne gangen har kvalmen bare vært veldig mild. Går over ved å spise jevnt. Har kun hatt to dager hvor jeg bare lå og var kvalm. Ingen oppkast så langt. De andre gangene har jeg ligget rett ut fra jeg bikket 7 uker. Gått ned 4 kg og kastet og flere ganger.

Nr 3 her og... Og er nok mer bekymret denne gangen. Mange sier de er det med nr 3... Kanskje det ligger noe i det?? Mindre symptomer her også enn tidligere føler jeg...

Glemte å banka i bordet. .. for nå går eg kvalm heila tiå... orke bare is:)

....tredje her og... Og eneste er puppene som er øm... Er nok noe med tredje gang... Kanskje kroppen er blitt så vant :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Utenom ømme bryst har jeg lite symptomer enda. Blir litt småkvalm innimellom, men d er jeg til vanlig, så lurer på om jeg innbiller meg jeg er Morgenkvalm. Ååhh måtte de neste ukene gå fort! Hater å vente! 3 og ei halv uke til ul hos fastlege. .

Utenom ømme bryst har jeg lite symptomer enda. Blir litt småkvalm innimellom, men d er jeg til vanlig, så lurer på om jeg innbiller meg jeg er Morgenkvalm. Ååhh måtte de neste ukene gå fort! Hater å vente! 3 og ei halv uke til ul hos fastlege. .

Helt det samme som meg! Sover ekstra på dagen kanskje annenhver eller hver tredje dag og har ingen andre symptomer utenom at jeg blir litt uvel når jeg er veldig sulten.

Hadde flere symptomer tidligere, så burde vel være glad for at jeg slipper unna de verste plagene.

BV gravid-app'en forteller i dag at det er like vanlig med ingen symptomer som mange symptomer...

Fra mobil.

Back
Topp