Blir jeg lurt? Er dette starten på fødsel?:)

Karosunni

Betatt av forumet
Termin 18.april. ..
Kynnere ?
Romstrering
Kraftig Nedpress

Natt til 18.4. Våknet av at jeg følte baby skrudde seg ned og på "plass".
18.4. rolig dag!
Meget aktiv baby fra ca 22.30
Holdt på i ett siden da. . Sovnet ca 00.30.. Våknet 01.05..
Vært to dager uten noe særlig med kynnere eller press.
Men magen føles tyngre nedover såklart.
01.10 føles som mye luft i magen og evt må nr to. Bare tisse. romsterer sparker og sammentrekninger I livmoren øverst river i samtidig. Smerteslala 1-10 (uten å vite hvor fødseøsrier er ...) så var dette kanskje 4..
01.17 i seng igjen. Sammentrekninger og noe smerter øverst av magen samtidig som mye bevegelse kjennes ut som armer fra Baby nedover og press nedover.
Ligger/sitter I sengen. Utrolig mye bevegelser og spark oppover. Samtidig som Skikkelig press på blæra.
Uregelmessige kynnere. De drar godt i!

01.30 føles som jeg må tisse.
Kynnere som drar på nederst.
01.36.. rolig.. så beveger meg på toalettet.

Er det fødsel på gang eller bare modning / klargjøring tro?

Jeg har det ganske likt som deg her jeg ligger, men har nå rier hvert 5.-8. min og de blir kraftigere. Jeg ligger bare og venter på at de skal komme hvert 5. min og vare lenger, etter å ha snakket m jordmor. Hvordan utvikler smertene dine seg? Jeg lastet ned en riteller som heter rieteller pluss. Syns den er fin å ha så har jeg oversikten. Lykke til!!!

Termin 18.april. ..
Kynnere ?
Romstrering
Kraftig Nedpress

18.4. rolig dag!
01.10 føles som mye luft i magen og evt må nr to. Bare tisse. romsterer sparker og sammentrekninger I livmoren øverst river i samtidig. Smerteslala 1-10 (uten å vite hvor fødseøsrier er ...) så var dette kanskje 4..
01.17 i seng igjen. Sammentrekninger og noe smerter øverst av magen samtidig som mye bevegelse kjennes ut som armer fra Baby nedover og press nedover.
Ligger/sitter I sengen. Utrolig mye bevegelser og spark oppover. Samtidig som Skikkelig press på blæra.

Jeg har det ganske likt som deg her jeg ligger, men har nå rier hvert 5.-8. min og de blir kraftigere. Jeg ligger bare og venter på at de skal komme hvert 5. min og vare lenger, etter å ha snakket m jordmor. Hvordan utvikler smertene dine seg? Jeg lastet ned en riteller som heter rieteller pluss. Syns den er fin å ha så har jeg oversikten. Lykke til!!!

Takk det samme! !
Har du lang vei til sykehuset?
Samboer her skal i utgangspunktet på jobb kl 09 - mandag morgen. Kommer hjem hvis noe starter.. får se an natten her..
Virker som om du er godt i gang da.;)

Takk det samme! !
Har du lang vei til sykehuset?
Samboer her skal i utgangspunktet på jobb kl 09 - mandag morgen. Kommer hjem hvis noe starter.. får se an natten her..
Virker som om du er godt i gang da.;)
Nei, jeg fikk beskjed om å vente til 5 min mellom hver ri, så jg må bare vente. Aner ikke hvor lang tid det kan ta. :/

Hvordan går det med dere? Jeg hadde regelmessige rier helt til jwg ringte føden ;) på vei inn så hadde jeg kanskje 3 rier( på 50 min) og tenkte jeg ble sendt hjem... Ble sjekket når jwg kom inn, 4 cm! Hadde da hatt middels vonde rier, masse nedpress og skruing hele dagen ;) 3 timer senere hadde jeg 10 cm;) skal sies at riene mine tok seg opp etter sjekk fra jordmor, og jeg fikk 6 rier på 10 min.... Dt anbefales ikke ;)

har hatt likes som dere i TO! dager.. helt utslitt.. fikk heldigvis sove greit inatt.. tar det seg opp igjen ringer jeg for skjekk, kanskje du også burde gjort det - om du ikke allerede har Karosunni?
- hvordan går det med deg Rikken?:)

Termin 18.april. ..
Kynnere ?
Romstrering
Kraftig Nedpress

18.4. rolig dag!

Babyens bevegelser varierer jo veldig, og sier ikke så mye om fødsel er nærme. Det er jo som jordmor sier, kun rier som sier at fødselen er igang. Positivt at baby har kommet langt ned da! Nedpress kan man jo ha en stund, så vanskelig det også. Hi hi! :-)

Men siden du har mye vonde kynnere er det jo noe som skjer! Livmoren forbereder seg masse! :-) Om kynnere begynner å gå nedover i magen er det nok ikke lenge igjen! :-) Har de gått over til mer regelmessige rier nå? Kanskje er du på føden allerede? Det kan jo gå fort når det først setter igang! :-)

Selv våkner jeg hver eneste natt av spark og press på blæren. Men siden jeg har roet ned i det siste, har også kynnere roet ned. Da hjelper det lite med spark og nedpress! Men jeg har jo ikke termin ennå heller....

Masse lykke til iallefall! :-)
Du må oppdatere! :-)

Ja det tar på med kynnere som river tak ! Har kun vært murringer siden kl 6.. og sovet fra 7 til 11.30 ca. Har kontroll hos jordmor I morgen kl 8..men ser an dagen I dag om jeg skal ringe føden. Det er definitivt natten hvor det er mest aktivitet.
Det er spennende dette her også.
Gleder meg veldig til han er ute :)

TO dager med dette er heftig 'lykkeligfargeklatt ! Vi trenger ikke ha så høy terskel for å ringe sykehuset..De vet jo hva de skal spørre etter og hvordan de kan hjelpe oss.

Babyens bevegelser varierer jo veldig, og sier ikke så mye om fødsel er nærme. Det er jo som jordmor sier, kun rier som sier at fødselen er igang. Positivt at baby har kommet langt ned da! Nedpress kan man jo ha en stund, så vanskelig det også. Hi hi! :-)

Men siden du har mye vonde kynnere er det jo noe som skjer! Livmoren forbereder seg masse! :-) Om kynnere begynner å gå nedover i magen er det nok ikke lenge igjen! :-) Har de gått over til mer regelmessige rier nå? Kanskje er du på føden allerede? Det kan jo gå fort når det først setter igang! :-)

Selv våkner jeg hver eneste natt av spark og press på blæren. Men siden jeg har roet ned i det siste, har også kynnere roet ned. Da hjelper det lite med spark og nedpress! Men jeg har jo ikke termin ennå heller....

Masse lykke til iallefall! :-)
Du må oppdatere! :-)
Når har du termin?
Det er nok når riene er i gang, noenlunde regelmessige, og ikke sammentrekninger som varer 10 min.. så er det fødsel på gang. . Men det er som du skriver, mye annet som skjer også!

Ja det tar på med kynnere som river tak ! Har kun vært murringer siden kl 6.. og sovet fra 7 til 11.30 ca. Har kontroll hos jordmor I morgen kl 8..men ser an dagen I dag om jeg skal ringe føden. Det er definitivt natten hvor det er mest aktivitet.
Det er spennende dette her også.
Gleder meg veldig til han er ute :)

TO dager med dette er heftig 'lykkeligfargeklatt ! Vi trenger ikke ha så høy terskel for å ringe sykehuset..De vet jo hva de skal spørre etter og hvordan de kan hjelpe oss.

har ringt å fikk beskjed om å se det ann, ringe om de ble enda kraftigere og mer regelmessig.. så her sitter jeg da - å ser det an :p (hadde sex i sta, og da ble kjæresten skremt fordi han traff "noe" oppi der som han aldri hadde kjent før.. så modning har iallefall dkjedd her :) )
blir spennende å høre hva jm sier om du avventer til i morgen da, kanskje er det noe på gang likevel :)

Back
Topp