Blir ikke mett :o

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Har aldri vært noe frokostmenneske, og første måltid har stort sett vært lunsj.
Nå MÅ jeg ha noe med en gang jeg står opp, men jeg blir jo ikke mett :confused:
Noen forslag til noe mettende, som er godt og lett å spise for en som ikke er glad i frokost?
F.eks noen smoothie oppskrifter dere vil dele e.l.? :)

Yoghurt eller biola m havregryn. Event blande havregryn i smootie. Det er godt sunt og mettende

Yoghurt eller biola m havregryn. Event blande havregryn i smootie. Det er godt sunt og mettende

Spiser yoghurt med musli i, men må jo ha en halvliter boks nesten for å bli mett...hehe :p
Vet du om noen bra oppskrifter på smoothie, eller en side med mange gode? Aldri lagd det før :p hehe

Prøvd havregryn som står over natten med yoplait yoghurt bær ol ?
Selv greier jeg også å putte i meg en syrlig skyr eller Tine Gresk yoghurt:)

Fant en frokostsmoothie som ble ganske god. Men er fortsatt sulten da, så blir vel noe mer snart :p hehe
Må nok tilpasses litt den smooothien, men den ble slettes ikke verst :)

Proteinrik mat er det beste ;) eks. en skive grovt brød med røykalaks og hardkokt egg er en god og mettende kombinasjon av langsomme karbohydrater med sunt fett og proteiner :) namnam, nå blir det frokost xsmile9

Proteinrik mat er det beste ;) eks. en skive grovt brød med røykalaks og hardkokt egg er en god og mettende kombinasjon av langsomme karbohydrater med sunt fett og proteiner :) namnam, nå blir det frokost xsmile9

Laks blir det nok dårlig med, og klarer ikke brød med en gang jeg står opp. Men egg går jo fint an å spise alene og det, frem til jeg får i meg noe mer :)
Hjalp litt med smoothie med juice, jordbær, gulrot og musli da :)

Åh, jeg blir heller ikke mett :p !! Eller isåfall sulten igjen med engang, er det mulig.. :p Står til og med opp om natta for å spise!! Prøver å holde det så sunt som mulig, men vanskelig til tider når man er kvalm i tillegg.. hmmm

Føler ikke jeg har gjort annet enn å spise siden jeg sto opp...
Startet med rugsprø. Når den ble tom så lagde jeg meg en smoothie, så et egg, så en boks med makrell og nå sitter jeg og knasker ritz :o

Lurer på hvordan dette skal gå, om jeg forsetter :p
Men heldigvis så friste det ille med godteri eller kaker da :)

Sulten hele tiden jeg også... Må nesten spise ofte for å unngå å bli uvel/kvalm... Flott når man skal prøve å skjule det på jobb ;p Dessuten hadde jeg kun jobbet her i to uker da jeg tok testen, så må skjule det til jeg er over prøvetiden på tre mnd ihvertfall ;)

Sulten hele tiden jeg også... Må nesten spise ofte for å unngå å bli uvel/kvalm... Flott når man skal prøve å skjule det på jobb ;p Dessuten hadde jeg kun jobbet her i to uker da jeg tok testen, så må skjule det til jeg er over prøvetiden på tre mnd ihvertfall ;)
Jeg begynte også akkurat i ny jobb.. Testa også positivt to uker etter jeg hadde begynt. Men det er ikke sjanse for at jeg klarer å holde det hemmelig til prøvetiden er ute, fordi den er 6 mnd!! Men, de skal ha gode grunner til at man ikke får fortsette etter prøvetiden - da skal du være ikke skikket til å ha jobben. Og de kan bare våge seg å prøve på noe slik bare fordi jeg er gravid.

Jeg begynte også akkurat i ny jobb.. Testa også positivt to uker etter jeg hadde begynt. Men det er ikke sjanse for at jeg klarer å holde det hemmelig til prøvetiden er ute, fordi den er 6 mnd!! Men, de skal ha gode grunner til at man ikke får fortsette etter prøvetiden - da skal du være ikke skikket til å ha jobben. Og de kan bare våge seg å prøve på noe slik bare fordi jeg er gravid.

Ja, de har jo ikke lov til å la dere gå pga graviditen, så der skal dere være trygge ;)

Lider av samme fenomen... Sånn var det sist også, da gikk jeg opp 4 kg til jeg mistet i uke 11! Nå har jeg akkurat trykket i meg to porsjoner spagetti og kjøttsaus.. Jeg kunne sikkert spist mer også!

Åh, jeg blir heller ikke mett :p !! Eller isåfall sulten igjen med engang, er det mulig.. :p Står til og med opp om natta for å spise!! Prøver å holde det så sunt som mulig, men vanskelig til tider når man er kvalm i tillegg.. hmmm

Samme her. Jeg må spise det som frister der og da. Alternativet er å spise det man orker tanken på eller spy. Jeg velger å spise. Får heller være litt strengere på hva jeg putter i meg når kvalmen blir borte.

Back
Topp