Blir ikke mett. Noen andre?

Lykke27

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Hei! Er komme til uke 25, og nå siste uken er jeg sulten hele tiden. Føler jeg spiser og spiser uten å bli mett. Også våknet siste tiden på natten for å måtte spise. Haha.
Noen andre ?
 
Jepp!
Samme her.
Slitsomt, for må begrense meg for å ikke spise for mye og hele tiden.
 
Jeg har det sånn fra starten av hvert svangerskap og ender opp med å legge på meg store mengder hver gang. Foreløpig 18kg opp dette svangerskapet. Starter med å være sulten i uke 4/5
 
Jeg har hatt det sånn hele veien. Er 22+3 i dag, har vært sånn lenge! Gått opp ca. 6 kg til nå, fått beskjed om at jeg max burde gå opp 9 kg totalt på grunn av startvekt. Prøver å dele det opp i masse små måltid. Blir aldri mett liksom, men har bedre kontroll på det akutte sultsuget da.
 
Hei! Er komme til uke 25, og nå siste uken er jeg sulten hele tiden. Føler jeg spiser og spiser uten å bli mett. Også våknet siste tiden på natten for å måtte spise. Haha.
Noen andre ?
Å? jeg føler jeg er helt stappet i magen bar av et knekkebrød
 
Ja! Spesielt uken som har vært har jeg blitt veldig rast sulten. Er 23+3 nå. Men har liksom gått igjennom ulike faser de siste månedene.. I starten spiste jeg lite pga. kvalme. Da det gav seg hadde jeg ganske vanlig matlyst en stund. Men nå begynner jeg å kjenne mer og mer på sulten
 
Litt motsatt her også. Føler at det ikke er så mye plass til mat i magen kenger.
 
Jeg er sjelden sulten.. Veier meg ikke, men det er virkelig ingen krise om jeg ikke går opp noe særlig da jeg er litt overvektig fra før.. Det er mer den litt ubehagelige følelsen av å lure på om babyen får nok næring.. Spiser så variert jeg kan da, så jeg vil tro alt er i orden:happy: Kjenner liv hver dag;)
 
Ja samme her! Spiser og blir ikke mett, men har samtidlig følelsen av å ikke være sulten. Merkelige greier
 
Jeg er ofte sulten og sliter med å stoppe før det blir fullt. Det ender flere ganger med at jeg blir skikkelig stappa og kvalm. Har nå erfart at jeg ikke kan spise så mye før jeg skal legge meg, for da må jeg opp ikke lenge etter jeg sovner for å kaste opp Er i uke 26 og alt for glad i is og gjærbakst
 
Er ikke så sulten som i begynnelsen, men er veldig glad i middag. Forsyner meg 2 ganger og nyter middagen :joyful:
 
Jeg er nok sjeldnere sulten enn i begynnelsen, men når jeg spiser så tar det lengre tid før jeg blir mett :hilarious:
 
Hmm, litt begge deler. Føler det ikke er plass til så mye mat i magen om gangen, spesielt ikke varm mat. Men til gjengjeld kan jeg småspise hele dagen :D
 
Hadde ikke matlyst de 4 første mnd, nå kan jeg spise døgnet rundt. Er ikke konstant sulten, det er mer at jeg spiser dersom det er noe som frister. 1kg fra vekten før jeg ble gravid, så kan nok spise med god samvittighet enda :hilarious:
 
Samme! Bare mat, mat, mat. Spiser gjerne to middager for dag. Sluker, inhalerer maten....
 
Back
Topp