Blir ikke klok :P

Frk.Håpfull

ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3
Aprilbarna`15
Altså, jeg var på ul 29 august (da var jeg 8 pluss 4) å ut ifra menstermin så hadde jeg termin 9 april. Men etter ul satt han meg til termin 5 april fordi spira var over 2,2 cm. han sa da at jeg var 8 pluss 5 uker. Men når jeg slår inn ny termin på appen sier den at jeg er 10 uker imorgen ;/ men ut ifra hva han sier er jeg 9 pluss 3 imorgen.. Er noe med den regninga jeg ikke forstår :P så er det noen andre her som har peiling eller har termin 5 april som kan forklare meg :P

Altså, jeg var på ul 29 august (da var jeg 8 pluss 4) å ut ifra menstermin så hadde jeg termin 9 april. Men etter ul satt han meg til termin 5 april fordi spira var over 2,2 cm. han sa da at jeg var 8 pluss 5 uker. Men når jeg slår inn ny termin på appen sier den at jeg er 10 uker imorgen ;/ men ut ifra hva han sier er jeg 9 pluss 3 imorgen.. Er noe med den regninga jeg ikke forstår :P så er det noen andre her som har peiling eller har termin 5 april som kan forklare meg :P
Hvilke valg i antall dager har du i appen?

Noen regner med 40+0, andre 40+1, 40+2 eller 40+3:) er nok det som gjør det

♡Overgangen feb/mars♡

Paper og terminkalkulatorer har forskjellig standard på hvor langt et svangerskap er, det er derfor det ofte varierer med hvor lenge alle de forskjellige terminkalkulatorene mener du er på vei :) hør på legen så vet du at det blir mest mulig riktig :P

Legen mente jeg var 6 dager kortere på vei, men jeg regner fortsatt med mens terminen min. Den stemte på datoen sist fra OUL. Så jeg går for den da syklusen og alt er lik som da.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Sku ønske æ kunne forklart, men e litt småforvirra sjøl over de utregningen:p
Æ forholde mæ no bare ka dem fant ut på ul på mandag, så får æ se til OUL om det stemte:p har hatt 3 termindatoa no, å på OUL får æ sikkert enda en, hehe

Det stemmer med 10 uker i morgen, det er jo en uke siden du var på ul. Om du hadde hatt termin 9 april som er din mens termin hadde du vært 9+4 imorgen;) haha, klønete og uforståelig...
Men det er jo bare 3-4 dager forskjell..

TuMmY LoVe

Takk for svar :) skal på ul igjen den 24 sep så blir spennende å se hva termin blir da :)

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Det stemmer med 10 uker i morgen, det er jo en uke siden du var på ul. Om du hadde hatt termin 9 april som er din mens termin hadde du vært 9+4 imorgen;) haha, klønete og uforståelig...
Men det er jo bare 3-4 dager forskjell..

TuMmY LoVe
Ekke så mange dager forskjell nei , men når det gjelder frem til uke 12 så teller hver eneste dag men kommer nærmere :p hihi

Ekke så mange dager forskjell nei , men når det gjelder frem til uke 12 så teller hver eneste dag men kommer nærmere :p hihi

Hehe, skjønner den. Jeg er 10 uker på mandag- termin 9/4, så du er jo ikke så langt unna du heller ;)

TuMmY LoVe

Back
Topp