Blir ikke helt fornøyd.

©Miss Fat

Gift med forumet
Blir ikke helt fornøyd med pynten på hylla over tven. Høytalerne passer ikke inn, men må stå der. Lurer på å male de hvite til sommeren.

Sann ser det ut nå. Men føler det mangler noe.

Har endel ting i sølv og hvitt som er stilen og fargene jeg har i stua. Har fått ny Expedit hylle i stua så bytter litt mellom der.

ville hatt litt større ting der jeg, som tar fokuset vekk fra høyttalerne. de tingene som står der nå var jo fine, men ble puslete i forhold til høyttalerne liksom:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

ville hatt litt større ting der jeg, som tar fokuset vekk fra høyttalerne. de tingene som står der nå var jo fine, men ble puslete i forhold til høyttalerne liksom:)

Ser den, men må tenke veldig på at tingenen skal veie lite ettersom opphenget på hylla bare tåler 5 kg og høytalerne veier endel.

Får se etter noe fint på Kremmerhuset, har gavekort der...

Hva med ett skilt, eller noen bokstaver? Ville fortsatt hatt de to store lysestakene i midten der, men syns det ble litt `mye` av det andre, mye av de samme fargene om du skjønner hva jeg mener [:)] Eller ha noen fargerike blomster i de to vasene der, ser ut som vaser? [:)][8|]  Kremmerhuset har iallefall fine, billige bokstaver, 29 kr stk [:)]

ORIGINAL: Citerza

BLOMST!![:D]

Ja! Første jeg tenkte også [:D]
Hva med en fin kunstig Hortensia f.eks? I en fin potte.

Jeg ville hatt en sølvpotte med en hengeplante ( den med blader som ser ut som hjerter, som jeg aldri husker hva heter), også ville jeg hatt bokstaver ved siden. Selger fine store bokstaver på Skeidar til 19 kr stykket, og de veier så og si ingenting. Eller så er jo de fra Kremmehuset fine også. [:)]

Jeg ville kjøpt en blomst, et fint (litt stort) skilt, noen bokstaver, også hatt lysestakene og vasene der, men kanskje bare en av hver, og gruppert dem?! [:)]

Jeg ville ha først å fremst festet hylleknekter under hylla... JEG synes det gjør hylla både mer sikker, og den får et helt annet uttrykk.. [:)]
(om du vil se bilde så se helt øverst i banneret mitt i bloggen min http://www.paaenhvitsky.blogspot.com/ )

så ville jeg ha satt en bilderamme (kanskje bare ramma, uten bilde i) Og så ville jeg ha brukt lysestakene, men ikke gruppert dem slik, men samla dem litt mot høyre alle sammen(litt hulteribulter på en måte) , Muligens jeg ville brukt de små "blomstervasene" (?) .. Jeg ville kanskje satt en lykt opp.. Og så ville jeg ha kjøpt en slik "hjerteranke" som har bladene hengende ned, og satt oppå den ene høytaleren... (Og malt dem hvite)...

Jepp, det var det JEG ville gjort! hehe[:D][;)]

ORIGINAL: Hege og GuttaBoys

Jeg ville ha først å fremst festet hylleknekter under hylla... JEG synes det gjør hylla både mer sikker, og den får et helt annet uttrykk.. [:)]
(om du vil se bilde så se helt øverst i banneret mitt i bloggen min http://www.paaenhvitsky.blogspot.com/ )

så ville jeg ha satt en bilderamme (kanskje bare ramma, uten bilde i) Og så ville jeg ha brukt lysestakene, men ikke gruppert dem slik, men samla dem litt mot høyre alle sammen(litt hulteribulter på en måte) , Muligens jeg ville brukt de små "blomstervasene" (?) .. Jeg ville kanskje satt en lykt opp.. Og så ville jeg ha kjøpt en slik "hjerteranke" som har bladene hengende ned, og satt oppå den ene høytaleren... (Og malt dem hvite)...

Jepp, det var det JEG ville gjort! hehe[:D][;)]

ser nå at det til høyre er vaser det også.. jeg trodde det var lysestaker uten lys... jaaaa, men jeg ville brukt dem til lysestake.. hehe..
Stappa lys oppi og gruppert dem sammen med lysestakene! [8D][:D]

En hjerte-eføy hadde gjort seg der, et skilt og kanskje et bilde? Nå blir liksom høytalerne så ruvende siden den andre pynten er så "enkel".

Takk for tips jenter. Har fjerna lysestakene, de passa ikke helt inn.

Skal kikke etter hjerte-eføy når jeg kommer tilbake etter å ha reist bort ei uke, såg noen fine på Floriss i sentrum.
Skilt skal jeg IKKE ha, det er ikke min stil. Måtte tilnøds vært sanne bokstaver, men vet ikke hvilke isåfall. I tenkeboksen.

De to små i sølv (ikke de med rosene i) er arva etter min manns farfar. De står hans navn på og er fra han hadde jobba på arbeidsplassen sin 25 og 30 år. De små i sølv med de kunstige rosene i er også fra farfaren, de fikk de når de gifta seg. De tingene er de fineste jeg har, og betyr mye for meg.

Jeg er sann at jeg MÅ ha to (eller tre) av alle ting, så kan ikke ha en og en alene av tingene der.

Men takk for masse gode tips!!

Back
Topp