Blir ikke å være så aktiv

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg ville bare si ifra at jeg vil ikke være så aktiv fremover. Dette pga. Mange baller i lufta, og at jeg vil ha ukene frem til uke 12 til å gå litt fortere. Og jeg føler med å være her inne mye så går tida snegle sakte :p må rett og slett få tankene på noe annet :)

Men jeg vil være innom av og til, og når de magiske 12 er gått da kanskje jeg blir mer aktiv igjen :)

Det er jo absolutt lov! Men hyggelig om du stikker innom innimellom :)

Vil selvfølgelig oppdatere dere og komme innom av og til for å kikke. Men vil ikke lese og svare på like mange tråder :)

Er forresten henvist til ul. Så får sikkert time i slutten av nesten uke eller uka etter:) og hcg prøven får jeg svaret på mandag/tirsdag

Vil selvfølgelig oppdatere dere og komme innom av og til for å kikke. Men vil ikke lese og svare på like mange tråder :)

Er forresten henvist til ul. Så får sikkert time i slutten av nesten uke eller uka etter:) og hcg prøven får jeg svaret på mandag/tirsdag

Så bra at du fikk en henvisning! Krysser fingre for fin HCG stigning :D

Æsj.. 4dråper med friskt blod nå i kveld.. :/ huff, jeg gleder meg til å få det endelige svaret. Skikkelig bergodalbane dette her på humøret mitt

Back
Topp