Blir holdt våken av spark hver natt ...

FruTB

Betatt av forumet
Hjelpes altså. Det er VELDIG koselig å kjenne spark og liv, men her er det så og si stille på dagen, og full aktivitet om natten. Jeg sover allerede veldig dårlig/lett, og dette her gjør jo at jeg føler at jeg ikke sover ordentlig i det hele tatt, kun hviler ...

Sistemann var alltid stille om natten, og sov som en stein fra dag 1 hver natt etter han kom til verden .

Dere har jo helt sikkert ikke noe råd om hva jeg kan gjøre, - det er vel egentlig ikke så mye som _kan_ gjøres. Men kanskje noen kan si at det fort kan snu?

Gjesp*

Førstemann her var sånn! De første 3 mnd sovnet han mellom 2 og halv 4 om natten, og var våken mye etter det også...

Nesten som om du beskrev min situasjon nå :P

Helt likt her! Våkner rundt 2-3 ganger fordi jeg må på do, 2 ganger pga mareritt og nå i dag bestemte lillemann seg for å vekke meg rundt kl 4 og skulle sparke i ett sett. Begynte å kjenne det for ca 1 uke siden så ble utrolig glad, men er liksom greit et lar ganger på kvelden, ikke midt på natten og gry tidlig på morningen, sliter nok med søvn

Har det sånn frem til ca 01-02 om natten og så roer det seg. Hørte fra noen at det er døgnrytmen til babyen i magen og tiden etterpå. Ta deg en lur midt på dagen for at kroppen din ikke skal slite deg helt ut!

Sånn var det med vesla mi sist også... Men var ikke en som holdt det gående noe særlig på natta da hun kom ut alikavell ;-D jeg endre med å ligge å vugge i senga hver kveld i ca 10 min før jeg la meg til å sove.... Da sovnet visst hun først av vuggingen, for da ble det stille.... Her er det ganske mye aktivitet når jeg legger meg denne gang også... Og når jeg våkner og skal på do, våkner han da også :-D sover lite tror jeg :-P haha

Kjenner også mest liv om natten :p Ei natt så lå hun å presset sånn på blæren at jeg måtte opp på do hvert 10ende minutt og jeg som hadde eksamen dagen etter :p

Sliter med der samme! Bruker flere timer på å sovne, og blir enda verre om jeg forsøker å legge meg på siden - og jeg får ikke sove på rygg! Gjesp!!

Opplever det samme.. Men nå merker jeg at hun roer seg raskere, etter å ha sparket kraftig i 15 min. Når jeg har fått slappet av ordentlig, like før jeg sovner- så er hun rolig og sparker ikke- men bare beveger seg rolig. Om jeg står opp for å gå på do, sparker hun masse.. Så roer hun seg ned igjen når jeg har fått lagt meg. Syns det er artig- blir spennende å se hvordan hun er når hun kommer! :D

Back
Topp