Blir helt oppgitt...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg tror jeg blir helt hypokonder snart.... Det er ett eller annet HELE tiden... Nå har jeg vondt nederst i magen, altså rett over hufsa. Det er en rar smerte, som blir sterkere og svakere om hverandre, men det virker som om den er der konstant. Hjelper ikke å gå/bevege meg, da blir det værre... Jeg har jo netopp avsluttet en pensilin kur, så ikke uvi heller... Litt løs mage også...Noen tips i dag på hva det kan være? Kommer nok noe nytt i morgen;)

Jeg tror jeg blir helt hypokonder snart.... Det er ett eller annet HELE tiden... Nå har jeg vondt nederst i magen, altså rett over hufsa. Det er en rar smerte, som blir sterkere og svakere om hverandre, men det virker som om den er der konstant. Hjelper ikke å gå/bevege meg, da blir det værre... Jeg har jo netopp avsluttet en pensilin kur, så ikke uvi heller... Litt løs mage også...Noen tips i dag på hva det kan være? Kommer nok noe nytt i morgen;)

kan være uvi fortsatt bare for å få det sagt.. jeg måtte på to kurer, for det første merke tok det ikke bort :o
ellers har jeg desverre ingen tips :/

kan være uvi fortsatt bare for å få det sagt.. jeg måtte på to kurer, for det første merke tok det ikke bort :o
ellers har jeg desverre ingen tips :/
Det var ikke uvi jeg hadde nå sist, bare tenkte at siden jeg netopp har gått på en kur, så var det rart om det var kommet... Leverte urinprøve forrige uke, kun litt eggehvitte i den.Men skal til jordmor igjen neste tirsdag, så får høre da hva det kan være...

Og der kom flimringene foran øynene også, og hodepine.. Er ganske glad nå for at dette er siste svangerskap;)

Jo, men har hatt det så mange ganger før, altså flimringene og hodepine, så lurer på om det kun er det høye blodtrykket som gjør det.

De höres lite ut som ögonmigrän..
Jag har haft de en del nå på slutten, börjar med flimmer der man har fokus på med ögat og blir bare mer o mer utover synfältet. Håller på ca 30 min, deretter vondt i hode.
Kalles også migrän med aura..
Har hatt de i mange år, men kommer veldigt sällan. Men nå ca 1ggr/uke.
Googla :-)!

De höres lite ut som ögonmigrän..
Jag har haft de en del nå på slutten, börjar med flimmer der man har fokus på med ögat og blir bare mer o mer utover synfältet. Håller på ca 30 min, deretter vondt i hode.
Kalles også migrän med aura..
Har hatt de i mange år, men kommer veldigt sällan. Men nå ca 1ggr/uke.
Googla :-)!
Ja, har dette veldig ofte utenom graviditeten også... Men fått beskjed om at det kommer av lavt blodtrykk ( ca 70/50), men nå ligger blodtrykket på 120/90 og det kommer oftere nå....

Back
Topp