blir halvgal

LilleLavendel

Forumet er livet
av å ikke kunne spise godis pga den teite glukosebelastninga var sneeev forhøyet. hehe. lyst på alt når man ikke har lov ass!

Hadde jeg bare hatt en sambo som ikke hamstrer godteri og jokolade så hadde jeg klart å la vare å ha det i huset.

Uansett så klarer jeg ikke å la være med å spise godteri og sjokolade[:)]namm namm..hver gang vi er på handletur må jeg bare ha det selv om jeg må passe meg for å ikke spise så ofte av godteri  å sånn...det er helt umulig å la være å spise det[:D]

jeg klarer meg altså, fullt godteforbud har jeg gitt meg selv nå[:)] har mer fødselsangst med redd for stor unge enn jeg har lyst på godis, så detta skal jeg klare[:)] er jo bare 2,5 mnd igjen![:)][:)] men noen ganger er det møkk! kommer til å klage vettet av dere her inne jeg ¨hver dag når jeg har lyst på sjokkis[:D] nå har jeg kjøpt meg minigulrøtter. knask knask.

og så ser jeg på alle som jogger forbi vinduet her i den deilige kvelden, og får SÅ lyst til å slenge meg med og trene! men teite bekkenet nekter meg trening ut svangerskapet! blir gaaaaal!

det var dagens utblåsning. nå er alt bra.hehe[:)][:)]

Ååååså kjipt da, åsså nå!!. Lykke til hvertfall og håper du finner noe alternativt [:D]

ORIGINAL: SiBeL

Uansett så klarer jeg ikke å la være med å spise godteri og sjokolade[:)]namm namm..hver gang vi er på handletur må jeg bare ha det selv om jeg må passe meg for å ikke spise så ofte av godteri  å sånn...det er helt umulig å la være å spise det[:D]

jepp her å!!!

har lyst til å trene å jogge jeg oxo[:(]huff det frister sånn

Back
Topp