Blir gal...

snusmumrik

Forumet er livet
Lillegutt her har mer eller mindre sluttet å sove... kan være våken sykt mange timer i strekk.. håper virkelig det bare skyldes varmen, og at det gir seg snart, hvis ikke klikker det for meg snart [&:]

har du prøvd å støvsuge? Det funker som rakker`n her, når Selma ikke får til å sovne[:D]

Uff, så slitsomt [X(] griner han mens han er våken da? Levi er ofte våken 3 timer av gangen. Her om dagen var han våken 5 timer! Skjønner at du syns det er tungt.. Håper det endrer seg da, så ikke du blir gal ... ([8D])

Griner ikke alltid nei.. han sovner nesten, også våkner han med et rykk idet han sovner.. hele tiden...
Får vel ta frem støvsugeren... ha den på 24 timer i strekk..hehe

Her var mini våken fra kl 8 i går kveld til kl halv 3[&:] Men han var jo til tider sånn i magen også, så burde jo vært forberedt på det[;)]

Vi er i samme båt! Jeg håper vi får litt fred snart! [8D] Støvsugeren fungerer bare 5 min her, må finne noe annet som kan roe ned.. kanskje musikk?

Funka med musikk her en kveld ja.. dansa rundt til rolling stones hele kvelden vi... hehe

Kaster meg på denne her... I dag har Sebastian vært våken fra kl 12 til kl 19:30!
Han har sovnet på armen, men med en gang jeg legger han fra meg våkner han og nekter å sove.
Nå skal jeg nyte roen som forhåpentligvis varer litt [:)]

ORIGINAL: snusmumrik

Funka med musikk her en kveld ja.. dansa rundt til rolling stones hele kvelden vi... hehe

Hehe[:D] Elvis er på nrk1 nå og nå sover hun! Får se om det varer!

ORIGINAL: marie1707

ORIGINAL: snusmumrik

Hehe[:D] Elvis er på nrk1 nå og nå sover hun! Får se om det varer!

hehe.. samme her marie... så lenge det nå enn varer[8D]

Back
Topp