Blir gal

tingeling1990

Glad i forumet
Åå, kjenner jeg blir gal.. får IKKE til å sove! Fikk plutselig så himla vondt i ryggen, tvang meg selv til å ta paracet.. drakk en kopp varm melk.. tisset en ekstra gang når jeg først stod opp.. lagt meg til i sengen, men får ikke til å sove.. kroppen er vond, har hodepine, og jeg er så sinnsyk trøøøøtt!! :( har lyst grine av det hele!! 40+0, og jeg er så lei! :(

Håper du ligger og sover godt nå! Jeg har ligget våken noen timer og gitt opp å sovne. Tenker så mye på alt for mye og kroppen er i høygir. Også blir jeg frustrert over å ikke få sove nå, for jeg vet at etter babyen kommer vil jeg lengte til denne tiden hvor ingen holdt meg våken!

Holder på å bli gal selv.. ikke sovet ordentlig på flere netter. sovet toppen 1t inatt :-/ masse tanker, tak med gjevne mellomrom, konstant ubehag rundt mage/korsrygg.. og det værste er at det gir seg på dagtid:-[ har time til overtidskontroll imorgen onsdag, spent på hva de sier da..

Jeg er ikke overtid 39+3 men sover så dårlig i det siste mnd, og i natt var det ille.
Først starta med dårlig dag hvor bare ligget hele dagen med svette, kulde, hodepine, influensa følelse, Menssmerter. Baby var ikke så aktiv måtte dytte hele tiden på.
Gått på do hele natta, og i natt starta igjen mage smerter, rier, Menssmerter, korsryggen verka, babyen ble mer aktiv, hodepine. Smertene i magen roa seg ned . Nå stå opp og de er blitt ille igjen. Og den influensa følelse kom tilbake. Heldigvis skal på sykehuset om noen timer.

Er akkurat det at vi trenger søvnen så sårt nå, siden vi ikke kommer til å sove på 18 år [emoji23] hehe.. kanskje ikke fullt så gale, men det blir lite søvn når den lille kommer.. jeg sovnet rundt kl 4, våknet når typen dro på jobb 6:30, sovnet heldigvis igjen, våknet nå kl 9.. så fikk faktisk noen timer til slutt.. bare psykisk terror å ligge fra 23 til 04 å prøve å sove!:p hadde så lyst å bare griiiine av frustrasjon i natt!:p

Har 2 som skal på skole og barnehage så her må jeg opp 6. Sovna 3. Nå er jeg stuptrøtt og bør egentlig ta tak i husarbeidet men kjenner at det gidder jeg ikke nå. Prøve å sove litt på sofaen før en hektisk ettermiddag med gutta mine tar til igjen.

Sender en klem! ikke kjekt med ventingen..

Sto opp hver time fra kl 24 for å tisse, så fra kl 03 lysvåken frem til kl 6, sovna, men måtte opp kl 07. Ikke mye sammenhengende søvn her. Det er skikkelig slitsomt :o
Babyen var veldig aktiv i nesten hele natt og hadde en del mensmurringer.

Enda en våkenatt.. har stått opp og lagt meg på sofaen i stedet.. gråter.. er så frustrert over at jeg ikke klarer å sove!! :(

Har og hatt en slitsom natt. Hva er poenget med å våkne mange ganger, og så være lysvåken fra halv fem liksom?? Jeg trenger søvn! Fikk sove fra litt over halv åtte til halv elleve da, men hodet er tungt og ryggen verker. Enda nesten to uker til termin.

På en måte godt å lese at det er vanlig å ha det sånn nå på slutten, men det gir jo ikke mye håp om at det skal gå over...

Har og hatt en slitsom natt. Hva er poenget med å våkne mange ganger, og så være lysvåken fra halv fem liksom?? Jeg trenger søvn! Fikk sove fra litt over halv åtte til halv elleve da, men hodet er tungt og ryggen verker. Enda nesten to uker til termin.

På en måte godt å lese at det er vanlig å ha det sånn nå på slutten, men det gir jo ikke mye håp om at det skal gå over...
De sier det er viktig å hvile på slutten, men kroppen vil jo ikke hvile :s klarte endelig 3 timer sammenhengende nå på formiddagen, det gjorde godt! :) men har hodepine og ryggsmerter av hele opplegget selv også :/ slitsomt...

De sier det er viktig å hvile på slutten, men kroppen vil jo ikke hvile :s klarte endelig 3 timer sammenhengende nå på formiddagen, det gjorde godt! :) men har hodepine og ryggsmerter av hele opplegget selv også :/ slitsomt...

Det er sikkert lurt å bli liggende i senga, og evt. lese eller annet man slapper av med. Kroppen hviler jo selv om vi ikke sover, det er bare så frustrerende å ikke få sove om natta når jeg bruker halve dagen på å være trøtt!

Huff sender deg en god klem og tenk, det ordner seg snart :) :)

«godt» å høre en ikke er alene om det, men samtidig unner jeg ingen dette heller.. skulle ønske kroppene våre samarbeidet så vi fikk sovet [emoji14] satser på fødselen skjer snart[emoji173]

Back
Topp