Blir gal!!!

Lykkegravid

Betatt av forumet
Nå er jeg så lei og vil så gjerne de snuppa mi snart. 3 timer siden jeg la meg og sover fortsatt ikke. Ryggen og bekkene mitt tar knekken på meg. Sånn her er det hver eneste natt! Bruker som regel 3-4 på og sovne, våkner etter ca 1-2 for så og bruke 1-2 timer på og sovne igjen for så av og våkne med smerter etter 1-2 timer og må bare stå opp. Får ikke sagt nok hvor lei jeg er av dette. Klarer nesten ikke komme meg rundt i huset pga noen syke smerter i bekkene. Er 38+2 og har hatt 2 cm åpning i 2 uker nå+ at slimproppen gikk for ca 4 uker siden. Kroppen gir meg falske tegn på fødsel hele tiden :( Håper håper håper det skjer noe her snart.

Huff, det høres fælt ut! På den positive siden er det begrenset hvor lang tid det kan ta før hun har kommet ut, så dette er veldig midlertidig :) Men at det tar på å gå rundt med smerter og søvnunderskudd, er det ingen tvil om! Det blir nok fødsel på deg veldig snart nå, krysser fingrene for deg :)

Huff føler så med deg. Her har jeg gått med åpning på 2 cm og hvertfall siden torsdag. Hatt sammentrekninger av og på, men i natt har det vært verre. Er bare 36+1 i dag, men fødte første 38+2 så hadde ikke gjort noe om ho kom nå..

Huff, jeg skjønner deg så altfor godt! Mannfolka vet virkelig ingenting om hva vi faktisk må igjennom for å sette barn til verden. Jeg er så glad det er siste gangen jeg gjør dette, så jeg får ikke sagt det nok. Om tre uker er vi ferdige, TRE! Høres uendelig lenge ut, men vi må vel bare holde ut. Stor klem til deg!

Tusen takk for støttende ord damer. Ingen andre enn dere som kan skjønne hvor tungt dette er. :) Det er helt riktig, mannfolka har ingen anelse hvor tungt dette er, hvertfall nå på slutten :( vi får krysse fingra for at det blir fødsel på oss snart.

Føler veldig med deg! Jeg sover også kjempedårlig. Riktignok ikke SÅ dårlig som deg, men det blir vel ikke akkurat bedre de siste ukene. Er 35+4 nå. Gleder meg til å bli ferdig. :)

Føler med deg. Blir liksom bare tyngre og tyngre og dagene virker bare lengre og lengre. Men vi får prøve å trøste oss med at det uansett ikke er så altfor lenge igjen nå :)

Nå er jeg så lei og vil så gjerne de snuppa mi snart. 3 timer siden jeg la meg og sover fortsatt ikke. Ryggen og bekkene mitt tar knekken på meg. Sånn her er det hver eneste natt! Bruker som regel 3-4 på og sovne, våkner etter ca 1-2 for så og bruke 1-2 timer på og sovne igjen for så av og våkne med smerter etter 1-2 timer og må bare stå opp. Får ikke sagt nok hvor lei jeg er av dette. Klarer nesten ikke komme meg rundt i huset pga noen syke smerter i bekkene. Er 38+2 og har hatt 2 cm åpning i 2 uker nå+ at slimproppen gikk for ca 4 uker siden. Kroppen gir meg falske tegn på fødsel hele tiden :( Håper håper håper det skjer noe her snart.
Uff - føler med deg. Må være grusomt å få alle tegnene og likevel skjer det ikke noe.
Mannfolk skjønner det ikke- min mann spurte nettopp "er du tett i nesen? Du puster så tungt" Oh my God! Han fikk då ørene flagra hehe... Det er TUNGT nå på slutten. Det meste er ubehagelig og vondt- vi får trøste hverandre og holde ut den siste tiden også :) tvi tvi :)

Føler med deg. Kjenner meg så igjen. Sliter også med kynnere og en ekstra aktiv gutt. Siste arbeidsdag i morgen og vil da være 36+6. Er så klar for å få lille ut, men vil så gjerne bli ferdig med barnerommet først.

Back
Topp