Blir gal.

Ruger

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Den siste uka har det ofte kjentes ut som en liten en som turner inne i magen min, flere ganger daglig hver dag. Blir en smule sprø av hva gravidhormonene mine gjør med fantomsparkene etter graviditeten med vesla. Og lurer på hvor lenge det vil vare. Noen som vet? For varer det frem til man begynner å kjenne spark aner jeg ikke hvordan jeg skal kjenne forskjell på fantomsparkene og de ekte sparkene :(
 
Hmm hva er det for noe da, tro? Rumling? Luft som flytter på seg? Jeg begynte å kjenne bevegelse i uke 15-16 sist, men det var mest "bobling", som etterhvert utvikla seg til spark:)
 
Fantomspark er visst vanlig å kjenne etter et svangerskap, spesielt det første året har jeg hørt. Vet ikke om hormoner påvirker det eller ei men har ihvertfall hatt masse fantomspark den siste uka. Før jeg ble gravid igjen hadde jeg kanskje 1-3 spark i uka. Men nå er det reine sirkus der inne :confused: er 6 måneder siden jeg fødte.
 
Jeg var også i uke 15/16 når jeg først kjente bevegelse. Men disse fantomsparkene er som sparkene i uke 20-25 :)
 
Kjenner meg igjen. Trodde jeg bar lenger på vei fordi sparkene ble så ille.
 
Godt jeg ikke er alene ;)
 
Hadde fantomspark fra forrige sv.skap til gutten var 12mnd.. Nå er han 14mnd så nesten akkurat blitt kvitt de. Nå bobler det i magen igjen, men det er bare luft fordi jeg er så oppblåst :p
 
jeg har hatt fantomspark av og til helt fram til nå jeg egentlig, selv om det nå er veldig sjelden... gutten min er 2 år og 3 mnd hehe
 
Fantomspark er spark man kjenner etter fødsel og varer som regel et år, av og til lenger. Hva det kommer av vet jeg faktisk ikke. Skal prøve å huske på å spørre legen når jeg har time :)
 
Back
Topp