Blir gal!!!

tipp

Forumet er livet
dette er andre natten jeg ikke får sove pga rier. De er litt mer intens denne natten enn forige, også kommer de tettere. Har sittet i sofaen i hele natt og bare håpet på at det kunne roe seg, men neida. Vil ikke det.

De varer ikke så lenge nå, men de er litt vonde. Men de kommer med 5-6min mellomrom. Virker som at dt er bedre å sitte enn å ligge. Noen som har erfaring med det?

Vær så snill å la det komme ut en liten Melinda idag da.

VÆR SÅ SNILL!!!!!

Er nok det lureste å gjøre. Kjenner på meg at om jeg gjør en minste ting, så går det utover meg selv. Siste uken har jeg så og si ikke løftet en finger

ja ja. Dere får no bare få det i hus.Imorgen kan det være din tur[:)] Vuggen er no ikke det viktigste. finner alltid et sted å sove.

håper det skjer noe for deg nå snart... [:)] at de har komemt så tett som 5 min.. det betyr jo at det skjer noe... du får prøve å hvile deg så masse som mulig når det er rolig... [;)]

så får du ha masse lykke til når det endelig skjer noe!!

prøver¨å sove, men er ikke lett det nei. der var en ny en...

Får håpe det skjer noe snart!!!

Var sikker på du skulle få i natt eg!!! [:D] Regnte med å ha fått mld fra deg når eg våknet i morges om at no hadde du fått!!! [:D][:D][:D]

Huff, hørtes slitsomt ut!
X fingrene for at det skjer noe mer snart![:)]

Får håpe det blir idag[:)]lykke til[:)]

jeg og håper at noe vil skje. når jeg sovner så føler jeg at det er på an igjen med en gang. får liksom ikke sove ordentlig. og da blir jeg sur. siden jeg har vært oppe i hele natt i tillegg

de var en til. de varer ikke så lenge, men de er vonde[:@]

bra de ikke slepper hlet og da.. ¨får håpe de tar seg opp...

har du prøvd bryst stimulering??? det skal jo hjelpe å guffe opp litt...

håper spiren kommer ut til deg snart nå.... [:)]

Korleis går det med deg tipp??? Er riene blitt sterkere? [:)]

off. de er ikke gode. bare venter på at det skal være 5 min mellom. nå er det alt fra 6-9 min. har holdt på i hele dag. litt sliten nå

Jammen godt å høre at det ikke bare er jeg som holder på å bli gal!!!
Slimproppen gikk lørdag, og vondt har jeg... Har prøvd alt! Sex, kjerringråd (omtrent alle), husvask, vindusvask.... Men babyen vil ikke ut for alt i verden!!! Hrmpf....

Får håpe jenten din kommer i løpet av dagen da!!!! ***krysserfingrene***

jeg har ikke prøvd noe. orker ikke. satt 1 time i badekaret isted, men det funket ikke.

vi og krysser fingrene. stakka sambo, han vet ikke hva han skal gjøre

Huff, høres forferdelig slitsomt ut! Kan ikke konktakte føden og kanskje få noe å sove på da?
Er jo ikke noe særlig å være helt utslitt når fødselen setter skikkelig igang.

Er nok litt utålmodig jeg. [:)] Har termin den 9.april... Men nå som disse små tegnene har meldt seg så er jeg lissom klar for fødsel kjenner jeg! Håper din snart setter skikkelig i gang da, er slitsomt å gå slik....

Har ringt føden et par ganger og det de sier er at jeg må vente til det er 5 min mellom riene. Og at jeg må slappe av mest mulig. Joda, enkelt det da.

Men holder en liten finger på at det kanskje skjer noe inatt. Riene er tettere nå enn det de var på samme tid igår. Og de har tatt seg mer opp om natten, så jeg bare håper jeg

Blir ganske frustrert til slutt sikkert ja.... ikke noe særlig å være helt tappet for energi når det endelig starter for fullt.

Skal krysse alt jeg har av fingre å tær for at det skjer inatt[:)]
Sender deg masse fødestøv

Back
Topp