Blir gal snart...

*Musti*

Forumet er livet
Hold på å klø mæ ihjæl i stakkars høna mi [8D] 
Føle at æ hold på å brenne opp der nede [&:]
Kommer t å heise flagg den dagen æ e ferdig med penicillin

Ikke noe som er verre enn kløe i hønepøne....[:'(]

Vet [&:] Kan våkne om natta m at æ ligg og klør OG at det lixom brenn.. USJ!! [:(]

Huff da.. God bedring[:)]

smør med naturellyougurt...
Tro meg det er verdt det, det fikk jeg erfare når jeg hadde vannkopper i dåsa i januar i år...
Å ligg med en kald klut!

ORIGINAL: IshavsPia

Vet [&:] Kan våkne om natta m at æ ligg og klør OG at det lixom brenn.. USJ!! [:(]

Usj- know the feeling....[:'(]
Aldri hatt sopp eller kløe før jeg ble gravid med småen- følte jeg hadde konstant kløe... Og fytti- det er grusooooooooomt- seriøst til å bli gal av...... Herlig å bli kvitt det!! 
Prøvd å dusje hønepøne i kaldt vann? Det lindret litt syntes jeg.
*grøsser og kjenner nesten kløen igjen*

ORIGINAL: LiLlEkUlAoGfReDrIk!

legen har sånne tabeletter som hjelper for det å[8D]

Øøøh..føle mæ som en pillemisbruker allerede.. Paralgin forte,Apocillin og p-piller [8D]

ORIGINAL: ¤Ida

smør med naturellyougurt...
Tro meg det er verdt det, det fikk jeg erfare når jeg hadde vannkopper i dåsa i januar i år...
Å ligg med en kald klut!

Henge i gitteret på butikken når den åpne kl 9 i mårra tidlig..hehehehe..
Bruke Canesten nu,men yoghurt e jo MYE billigere [8D]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Huff da.. God bedring[:)]

Takk [:)]

ORIGINAL: Burger

Øøøh..føle mæ som en pillemisbruker allerede.. Paralgin forte,Apocillin og p-piller [8D]

Peniccilin er jo med på å forverre tilstanden der nede.. Om det ikke blir bedre vil jeg anbefale på dra til legen å få noe skikkelige saker som får bort soppen. Diflucan er bra

E jo p.g.a penicillin æ har fådd faenskapet..hehehe.. Bare glede mæ t penicillinkuren e ferdig [:D]

ORIGINAL: Burger

Peniccilin er jo med på å forverre tilstanden der nede.. Om det ikke blir bedre vil jeg anbefale på dra til legen å få noe skikkelige saker som får bort soppen. Diflucan er bra

E jo p.g.a penicillin æ har fådd faenskapet..hehehe.. Bare glede mæ t penicillinkuren e ferdig [:D]

Jeg går på pencilin nå og er utrolig hoven nedentil og det klør masse. Kan penicilinen være årsaken altså??

Canesten krem kan være ens beste venn innimellom. Den svaler all kløe.

Back
Topp