Blir gal snart

malrodien

Gift med forumet
nå holder jeg på å krepere snart.. har hatt kynnere i hele natt og i hele dag.. måtte til legevakta i sta for å sjekke at alt var i orden.. var liksom ikke noen pauser mellom dem heller! tokk bilde mens jeg hadde en kynner på ene siden i mårrest.. så innmari vondt å!!

Sånn ser jeg ut når lillemann legger seg på den ene siden. Kjenner tydelig kroppen hans på utsiden da, skjer som regel når jeg ligger på høyresiden [:D]
Ubehagelig og stramt er det jo, men jeg bare ler og ler :p Etter litt så sklir han sakte tilbake i posisjon (for jeg legger meg på ryggen og holder handa over hele tida, vil så gjerne kjenne kroppen hans ;) )..

Men det er jo aldri noe godt at du skal ha det så vondt, håper du slipper det så mye

hadde det ikke vært for at han har ligget med hodet ned i snart 1 mnd, kunne jeg ha trodd det var bebyen jeg kjente.. men har hatt det slik siden jeg nettopp ble gravid.. og da var han altfor liten til å kunne gjøre noe sånt.. pluss at han sparker i kynneren i hytt å pine.. hehe.. men nå skal jeg legge meg litt igjen..

ORIGINAL: sillje

Det der så ikke noe behagelig ut malrodien!! Forstår at du ble bekymret og hadde vondt når det stod på så lenge. Viktig å slappe mye av!! Jeg fikk råd om å legge meg i badekar når det står på som verst. HAr ikke hatt tilgang til badekar, men kan tenke meg at det hjelper[;)]

jepp fått høre at det skal hjelpe å.. men gjør ikke store nytten. enste som hjelper er å stå oppreist... men kan jo ikke stå for evig heller vettu[:)]

Back
Topp