blir gal snart...

ronjas mamma

Gift med forumet
ronja har aldri lagt seg en eneste kveld siden hun kom til... sover hun for mye på dagen eller?Vi står opp i ni tiden da klarer jeg å holde henne våken til 10.. da sover hun i vogna til ca kl ett... så er det en liten halvtime/time i 3 tiden... en halvtime i 6 tiden... så får hun grøt i halv ni tiden,legger henne for kvelden men det går bare en liten time så er hun våken til ca kl ett om natten å da sover hun ca 6 timer for å så få mat å sover til ni... å sånn går dagene... men nå vil jeg snar ha litt voksentid på kveldene... sover hun mye på dagen heller? ikke vil hun ligge i sin egen seng heller...

hei
har du prøvd å holde henne våken med lek og prating?kanskje du rett å slett må prøve å holde henne mer våken.prøv og legg henne i egen seng og gå inn gjevnelig,hvis hun suttrer,kalles ferber metoden.funka på eldste min.lykke til.

Går jo ann å prøve det som de andre sier ang maten.
Men jeg fikk beskjed av hs at det var mye viktigere at de fikk orgentlig med nattesøvn enn at de sov så mye på dagen. Så kanskje prøvd å holde henne litt mere våken på dagen/ettermiddagen/kvelden.

Back
Topp