Heldiggrisene
Blir kjent med forumet
Hva skal man velge av 80 og 100 prosent? Jeg har en spesiel jobb der jeg jobber kun på provisjon. Det kommer til å ta lang tid for meg når jeg kommer tilbake fra permisjon,å bygge meg opp en kundegruppe igjen. Det vil da si at jeg kan få så og si 0kr en måned etter endt permisjon. Jeg er veldig bekymret for hva som kommer til å skje etter min permisjon, samboeren har fast inntekt så den er grei. Håpet at noen av dere kunne hjulpet meg litt. Hvis jeg tar ut hele min permisjon(100%) og deretter 5ukers ferie, det vil si at vi har kommet ut i januar et sted i 2015. Hva lønner seg da for oss nå.
Alternativ 1:
Jeg går hjemme i et par måneder med permisjon uten lønn. Så tar min samboer over og har permisjonen sin fram til juni.
Alternativ 2:
Jeg jobber når samboer har fri, så vi får litt inntekt fra meg(kanskje) et par måneder før samboeren tar ut sin permisjon.
Alternativ 3:
Jeg tar ut min del av permisjonen, pluss 5uker ferie. Samboer tar ut sin permisjon. Hvis vi tar dette alternativet, slutter all permisjon i mars. Da må evt jeg redusere stillingen min for og ta vare på barnet. Men vi får vel ikke kontantstøtte før etter 13 måneder?
Hjelp!! Ja klokka er 05.38, jeg har tenkt meg ihjel i natt uten og komme frem til egentlig noe.. Hihi
Alternativ 1:
Jeg går hjemme i et par måneder med permisjon uten lønn. Så tar min samboer over og har permisjonen sin fram til juni.
Alternativ 2:
Jeg jobber når samboer har fri, så vi får litt inntekt fra meg(kanskje) et par måneder før samboeren tar ut sin permisjon.
Alternativ 3:
Jeg tar ut min del av permisjonen, pluss 5uker ferie. Samboer tar ut sin permisjon. Hvis vi tar dette alternativet, slutter all permisjon i mars. Da må evt jeg redusere stillingen min for og ta vare på barnet. Men vi får vel ikke kontantstøtte før etter 13 måneder?
Hjelp!! Ja klokka er 05.38, jeg har tenkt meg ihjel i natt uten og komme frem til egentlig noe.. Hihi