Blir gal, over termin

Mtil2

Andre møte med forumet
Jeg er 4 dager over termin i dag og kjenner jeg blir helt sprø. Orker ikke å være gravid lenger da dette svangerskapet har vært helt grusomt. Får dårlig samvittighet over storesøster på 4 år også, fordi jeg ikke klarer å leke med henne og aktivisere hun nå som det er sommerferie. Har hatt også over lengre tid hatt bekkensmerter, noe som gjør at jeg ikke har fått gjort det jeg ønsker med henne samtidig som jeg nå har hatt konstante mensensmerter i over 4 uker, som jeg hele tiden har trodd vært fødselstegn..

Orker seriøst ikke dette lenger, vet ikke hva jeg skal gjøre...
 
Har hatt bekkenplager siden midten av mars. Er åtte dager over termin. Settes i gang på fredag og legges inn. De plikter ikke gjøre noe før 11 dager over termin så lenge lille i magen har det bra dessverre.
 
Har hatt bekkenplager siden midten av mars. Er åtte dager over termin. Settes i gang på fredag og legges inn. De plikter ikke gjøre noe før 11 dager over termin så lenge lille i magen har det bra dessverre.

Ja dessverre. Er man "frisk" og baby har det bra er det aller aller best om fødselen starter av seg selv. Med frisk mener jeg ikke svangerskapsforgiftning osv. Er jo på en måte bra men samtidig skal psyken henge med og kroppen takle fødsel!
 
Back
Topp