blir gal jeg

*Frk.Mamma

Gift med forumet
er nå 11 dager over termin og er ikke et eneste tegn til at han vill ut her heller [>:]
skal på overtidskontroll på sykehuset på dag 14 men da kan jeg risikere og bli sendt hjem igjen hvis alt er bra inni der [&:] syns 14 dager er lenge og gå over og kan risikere og gå en da lenger også jo.

var på ul på termin og da blei han estimert til 4,4kg men hadde komemt nye beregninger så det var da 4kg men syns det er stort når han i tilleg har hatt 14 dager og vokse på [&:]

uff, mener man skal slippe å gå så lenge over, hadde aldri godtatt å bli sendt hjem igjen hvis jeg var mere en 10 dager over..

uff.. er så kjedelig å gå over[:'(]

personlig hadde jeg aldri godtatt å måtte gå mer enn 7-12 dager så jeg hadde krevd å få gjort noe[8D]

Jeg gikk 11 dager over, og da ble jeg satt igang. For da var det nesten ikke fostervann igjen! [&:]
Får håpe at alt er bra inni magen din, men du får uttrykke at du er veldig sliten så kanskje du blir satt igang.. Selv om det beste er at det starter av seg selv!

ORIGINAL: Frk.Elefant

Jeg gikk 11 dager over, og da ble jeg satt igang. For da var det nesten ikke fostervann igjen! [&:]
Får håpe at alt er bra inni magen din, men du får uttrykke at du er veldig sliten så kanskje du blir satt igang.. Selv om det beste er at det starter av seg selv!

åssen fant du ut at det var lite fostervann? var på ul på fredag så var nok og alt var kjempe fint inni magen da. så regner med det fortsatt er bra inni der kjenner jo masse liv hele tiden

ORIGINAL: SweetCherry

uff.. er så kjedelig å gå over[:'(]

personlig hadde jeg aldri godtatt å måtte gå mer enn 7-12 dager så jeg hadde krevd å få gjort noe[8D]

joda men hjelper jo ikke det heller. selvom jeg krever og bli satt igang s¨bryr jo ikke de seg om det så lenge alt er bra inni magen.

Å det er så kjedelig det [&:] På min 10 dag så fikk jeg jm til å tøye der nede osv og da starta det [:)] Nekta å gå lenger jeg. Fikk en jente på 4,3 kg.

ORIGINAL: *Frk.Mamma

ORIGINAL: Frk.Elefant

åssen fant du ut at det var lite fostervann? var på ul på fredag så var nok og alt var kjempe fint inni magen da. så regner med det fortsatt er bra inni der kjenner jo masse liv hele tiden

På min tiende dag så fikk jeg ultralyd og da så de det. Så da fikk jeg sånn gel oppi høna. Men ting gikk litt galt så det ble hastesnitt.

uff føler med deg altså. Gikk selv 14 dager over med nr 1, og 15 dager over med nr 2. Nr 3 kom 5 dager over etter mye hjelp av jordmor som reiv og sleit oppi der mange ganger.
men alle måtte settes igang med drypp for å få de ut. nr 2 endte i hasteks og var 4160g. Håper jeg slipper så altfor lang overtid denne gang, selv om jeg er glad om jeg får novemberbaby og ikke bikker over til desember (termin 19 november)

kan ikkje du prøva akupunktur for å få i gang fødselen? dei gjer det ivertfall her på føden.

eg fekk tilbud om det med med minsten, pga at eg hadde forferdelig bekkenløysning.

ORIGINAL: Miss_Mamma21

Å det er så kjedelig det [&:] På min 10 dag så fikk jeg jm til å tøye der nede osv og da starta det [:)] Nekta å gå lenger jeg. Fikk en jente på 4,3 kg.

har blitt strippa 3 ganger men ikke noe hjelp. var på sykehuset for 2 uker siden med rier og har åpning, og da røska hu skikkelig til oppi der for og se om det skjedde noe mer, men ikke noe skjer, eneste var at proppen gikk og det er nå 2 uker siden. så røska jm mi mandag etter og på fredag igjen nå men ingen ting skjer

ORIGINAL: lona

uff, mener man skal slippe å gå så lenge over, hadde aldri godtatt å bli sendt hjem igjen hvis jeg var mere en 10 dager over..

Back
Topp