Blir gal av meg selv!

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Uff, jeg bekymrer meg for alt!
Jeg har hatt dager med masse symptomer: kvalme, murringer og ønme bryster. Mens noen dager kjenner jeg nesten ingenting. Jeg hadde sett for meg at kvalmen skulle kommer hver dag og blir jo livredd når det plutselig forsvinner!
Må legge til at jeg hadde en sa for 2 mnd siden, da mistet jeg rundt disse ukene jeg er i nå. Det er nok derfor jeg er så bekymret.

Flere som opplever dager med masse symptomer, så dager uten?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg! Har hatt symptomer hver dag fra et par dager før jeg fant ut at jeg var gravid. Igår hadde jeg INGEN symptomer, og når jeg våknet nå så var det ingen heller. :/

Absolutt! Dager med masse symptomer, for så å nesten ikke kjenne noe neste dag! Helt naturlig ;)

TuMmY LoVe

Det meste er egentlig normalt når man er gravid ;)

TuMmY LoVe

Det er derfor det er så mye å bekymre seg for!
Alt er normalt, men det kan også bety at noe er galt.
Det er f.eks normalt å blø når man er gravid, men det kan også være abort. Det er normalt å være kvalm den ene dagen og så ikke kjenne noe dagen etter, men det kan også bety abort.
Alt er liksom normal og unormalt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Varierer her også! :)

Varierer veldig her også.. noen dager er jeg superkvalm og kjenner på mye symptomer.. så kan jeg gå nærmere en uke og være helt fin! Det er helt normalt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her.
Idag har jeg ingen symptomer!!!
I går var jeg sykt trøtt. Etter st jeg har begynt å sove 12 timer i døgnet er jeg ikke kvalm lengre..

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har det også sånn. I går sa jeg til mannen at dette var 2. Dagen jeg ikke var kvalm, og det var så herlig. "Er du fortsatt gravid" sa han.. haha.. I dag var det påan igjen med kvalme. Heldigvis ikke for ille, men litt godt å kjenne på symptomer også

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Back
Topp