Blir gal av gulping!

shina

Elsker forumet
Alva har frem til ca 1mnd siden ikke gulpet i det hele tatt ... men nå!!! er det masssse hele tiden blir litt små sprø av det. har prøv å halvere måltidet hennes og helle matte henne to ganget på en time (altså spise litt vente 30min og spise igjen) men det hjelper ikke. jeg prøver også å holde henne unna å ligge på magen i 20-30min etter mating dette hjelper heller ikke.

Noen andre som har samme problem og/eller har finni en løsning for å redusere gulpingen? noen som vet hva det kommer av??????
 blir som sakt litt sprø av det!

Her har jeg dessverre ikke noe å bidra med... Snuppa mi gulper ytterst sjelden, men har ingen problem med å skjønne at det er frustrerende med så mye gulping [:'(].

Her har jeg dessverre ikke noe å bidra med... Snuppa mi gulper ytterst sjelden, men har ingen problem med å skjønne at det er frustrerende med så mye gulping .

Hadde hun vert sån hele tiden hadde jeg sikkert ikke blit så frustrert men Alva var som din frem til yn var ca 4mnd, gulpet nesten ikke og hvis det kom noe var det ikke snakk om noe mer en noen dråper. men nå er det regelret spying, ikke at det sprutet ut (sorry for ekle detaljer) men det kommer mengder. skjønner bare ikke hvorfor det plutselig har kommet. Skal ringe HS i morgen å høre om de har noen triks på lager eller har en formening om hva det kommer av.

ORIGINAL: shina

Her har jeg dessverre ikke noe å bidra med... Snuppa mi gulper ytterst sjelden, men har ingen problem med å skjønne at det er frustrerende med så mye gulping .

Hadde hun vert sån hele tiden hadde jeg sikkert ikke blit så frustrert men Alva var som din frem til yn var ca 4mnd, gulpet nesten ikke og hvis det kom noe var det ikke snakk om noe mer en noen dråper. men nå er det regelret spying, ikke at det sprutet ut (sorry for ekle detaljer) men det kommer mengder. skjønner bare ikke hvorfor det plutselig har kommet. Skal ringe HS i morgen å høre om de har noen triks på lager eller har en formening om hva det kommer av.

Ja sikkert lurt å sjekke med HS. Er jo veldig rart at hun har begynt med det når hun nesten ikke har gulpet i 4 mnd [8|].

Nei hun får bare mme, begynte forsiktig med grøt og litt purere hun elsket det i starten men så ville hun ikke ha noe annet en mme begynte å hyle so fort hun så en skje nerme seg. så hun har bare spist mme de siste 2ukene og hun reagerte ikke på fast føde. eller hun hadde plutselig avføring 4ganger om dagen i stede for annen ver dag. men ikke noe mer gulping.

Mia har også hatt en gulpeperiode på en måneds tid, men nå har det gått over. Har ikke gjort noe for det...

Ina gulper masse også, men det har hun gjort siden hun var nyfødt.
Tenkte kanskje det hjalp når vi begynte med grøt, men det ble uforandret..
Har ikke noen tips bortsett fra alltid å ha med gulpeklut.
Tror jeg skifter klær på meg selv og henne flere ganger daglig...

Tips fra meg ang gulpinga:legg ungen på høyre side etter matinga,la de ligge sånn i noen min,også evt rape.ska love at det funker..hadde samme problem her,men etter å ha fått det råde der fra hs så har han nesten ikke gulpa:)...

Back
Topp