Blir gal av å vente!

Hei!
Her har det skjedd fint lite! Var på sykehuset på UL i går, men bebisen var normal størrelse så jeg får nok bare gå og vente til det starter av seg selv jeg som alle andre [;)]
Litt av en tålmodighetsprøve dette her egentlig, glad jeg har en super kjæreste som tar seg tid til å finne på ting sammen med meg nå disse siste dagene [:D] Ser ut som jeg skal eksplodere når som helst!!! hehe

blir snart skal du se, kommer når du minst venter det nå tenker jeg.[;)] lykke til

Takk for det [:D]

Hei Hei jenter [:D]
Hiver meg på dere jeg [;)] er selv 4 dager over termin i dag og ganske så leii ja..
Er moden og hadde 1cm for en uke siden så håper og håper ting skal skje hver kveld , men nei da! Blir nok eit august barn på meg også [:@] Greit nok d da, men er så sliten og lei.. For 3uker siden var babyen 7% større enn normalen og den blir jo bare større og større etter hver dag som går, begynner å bli litt engsteleg.
Skal til jordmora ijenn i morgen og håper ho ser framgang i ting da !
Lykke til alle samen..

Hei alle jenter [8D]

Vil bare ønske dere masse lykke til!!

du får prøve med litt lakserolje, Trudelutt[:D] det skal vist hjelp på å sette i gang fødselen. lykke til, snart har du nurket ditt i armene[;)]

Det håper jeg jammen at jeg har snart også [:D] Babyen min ligger 8% over gjennomsnittet i størrelse og jeg har enda en uke igjen til termin! Men hodet var ikke så stort i omkrets da, så de regner med at jeg skal kunne føde normalt uten problemer. En kan igrunn ikke gjøre annet enn å gå å vente, og da blir tida så fryktelig lang! Håper på at det skjer noe i løpet av de neste dagene, har hatt mye nedtrykksfølelse og kramper. Tvi tvi!!! [:D]

Har hørt ryker om den berømte lakseroljen maysen ja, men har ikke våget å prøvt den enda, får høre med jordmora i dag hva hun anbefaler [:D]
Kolbri83 min gutt ligger også 8% over snittet detta var på ul i uke 38+4 , tenk nå som jeg er 5 dager over termin hvordan det ligger an , off blir jo bare større og større nå etter hver dag , håper di kan finne ut av noe i dag [;)] Blir så utolmodig, vil holde min lille engel nå, gå tur og kose i sommer... Kommer nok snrt..
Lykke til alle jenter!

Klem`

Da er vel guttene vår ganske så like store da, Trudelutt [:D] Hadde en ri i natt, så nå håper jeg snart å få dette her overstått. Var nok en slik "øve- ri". Et par dager til nå så..... [;)] Får håpe jeg er like stor i bekkenet som jeg er i kjeften sier jeg bare! hehe [;)]

Ja den var god, kan ikke si det samme jeg vertfall , min kjeft er LITEN hehe :)
Men håper fødslene mine går sånn som mammaen min hadde det [:D] hun hadde 10cm når hun kom opp på sykehuset og det var bare til å presse, har tatt under 2 timer med oss alle... Men så har hun ingen gutter kanskje det spiller noen rolle også :)
Hvor langt er du på veg kolibri83?

Jeg har 4 dager igjen til termin jeg nå. Termin på søndag 7.august. Har hele tida trodd at gutten skulle komme for tidlig fordi magen har vært så stor, men ser ikke ut til at DET kommer til å skje akkurat [:D] Men men, da er han iallefall helt ferdig når han kommer ut [:)] Vi får gå masse, trudelutt, så kanskje det skjer noe! Jeg satser hardt på det! [:D]

Her må det vel ha skjedd noe snart? VELDIG stille her inne! Er nysgjerrig på hvordan det går med dere!!!

strekk deg, bøy deg. gå masse og ha sex samme dag..bli ordentlig sliten..gjør rent huset eller noe sånt..
det gjorde jeg og veene mine begynte..
lykke til..

Hørtes fryktelig slitsomt ut [:D] Det skjer vel noe snart, det BØR ihvertfall det. Har masse kynnere med menslignende "vondter".

[:)] Ønsker alle sammens lykke til, håper det går fort for dere alle:-))

Er nok ikke greit å gå slik å vente:-))

Velvel Kolibri, kan jo hende de skjer noe ikveld da?? håpe??:-)) hehe

Håper hver kveld jeg, men det skjer ingenting. Litt deprimerende igrunn, men det er jo igrunn dumt å stresse seg opp over noe som kommer til å skje før eller siden uansett [:D] Men håper for det [:D]

[:)] Skjønner godt at du kan blie deppa av den grunn ja, men prøv å fokuser på det positive:-) På at du snart har nurket ditt i armene og at ni mnd endelig er over, men tenk at den lile som kommer ut har dere skapt, og er 100% avhengi av deg for å overleve. Det er egentlig ganske utrolig!!:-))
Håper iallefall at det går fort fremover for jeg er 21 uker idag og har ei god stund og igjen enda...
Sybes du tiden gikk seint? jeg synes tien går ganske seint, men det kan jo være for at jeg er er en ganske så utolmodig person da.. hehehe

Klem

Tida gikk egentlig ganske fort helt til jeg var ca 32 uker på veg for da var skolen slutt... Før det så var tankene mine mer rettet mot et utall eksamener (besto alle!![;)]) så da rakk jeg nesten ikke tenke på at jeg var gravid i det hele tatt. Eneste jeg merket da var at jeg ikke kunne jobbe like effektivt over lengre tid som jeg kan til vanlig, så det var et par innleveringer som ble ferdige på hengende håret [:D] Så de siste 2 mnd har gått ganske så seint kan du si.... En får liksom ikke gjort noen ting synes jeg. Men snart får jeg vel MASSE å gjøre [;)]

Back
Topp