Blir GAL av å se på vogner!

Zazigai

Forelsket i forumet
Det er så mangen typer!

Jeg bor høgt oppe i forhold til sentrum og turveier her jeg bor, så jeg vil ha ei lett vogn med bremser, og om jeg skal i "terreng" så er det på flate grusveier.. Har sett litt på Brio Go.. Tenker å kjøpe brukt, men finner ingen rundtomkring her .. Noen som har erfaring med denne vogna?
Evnt. en annen som passer? Jeg vil ha en lett vogn med bremser, og at barnet kan ligge mot meg :)

Jeg bor på bondelandet å har kjøpt simo:) den tåler ulent terreng ..

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg kommer ikke til å gå så veldig mye i ulent terreng, men masse opp og ned lange, bratte bakker, så vogna må være litt lett ..

❤️25.1.15❤️

Ikke stress, du har god tid! :)

Hihihi :D

Bare husk at noen vogner må bestilles da ;) men ja, har god tid fortsatt :)

Hovedinnlegger,

Her har jeg tenkt litt på Brio Smile. Den virker veldig grei når jeg prøvde den i butikken. Ikke så dyr som de andre vognene heller :)

Termin 17. Januar

Vi skal gå for babyzen yoyo :) Den er kjempe lett, bitteliten sammenslått og 4 hjul. Den har ikke ferdig montert brems, men du vet at dette går an å skaffe selv og montere på? Det er mye jobb da, men da får man det slik man vil ha det!

Jeg er fornøyd med Emmaljunga Edge Duo :) Skal bruke til andre også :)

Ja, har jo det ;) men er ikke gøy og skal sitte meg ned og kose meg med å se på baby ting, også er det så masse at jeg nesten blir stressa ;) .. Men blir nokk og kjøpe brukt, så bestilling blir ikke aktuelt for meg, så har good tiid ! ;)

❤️25.1.15❤️

Det er så mangen typer!

Jeg bor høgt oppe i forhold til sentrum og turveier her jeg bor, så jeg vil ha ei lett vogn med bremser, og om jeg skal i "terreng" så er det på flate grusveier.. Har sett litt på Brio Go.. Tenker å kjøpe brukt, men finner ingen rundtomkring her .. Noen som har erfaring med denne vogna?
Evnt. en annen som passer? Jeg vil ha en lett vogn med bremser, og at barnet kan ligge mot meg :)

Ta en tur innom en butikk eller tre med barnevogner, mye mye lettere å bestemme seg da:)

Hei. Jeg har brio go fra før. Fikk sommerbarn i 2010. Det var supert på sommeren. Men den er HÅPLØS å trille i 1cm snø. Så jeg skal kjøpe meg ny vogn nå når jeg får vinterbarn. I tilegg er bagen ganske liten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville valgt tfk uten tvil til ulendt terreng. Lett å kjøre, kjempe god og stødig. Eller babyjogger city elite :)

Hei. Jeg har brio go fra før. Fikk sommerbarn i 2010. Det var supert på sommeren. Men den er HÅPLØS å trille i 1cm snø. Så jeg skal kjøpe meg ny vogn nå når jeg får vinterbarn. I tilegg er bagen ganske liten.

Vet du hvordan denne er i forhold til Brio Smile? Er vell den jeg har landa på, vi har som regel ikke mye snø, men masse is ..

❤️25.1.15❤️

Det er de små framhjulene på brio go som er problemet:) så smile vill nok fungere fint. Den er noe større også

Det er de små framhjulene på brio go som er problemet:) så smile vill nok fungere fint. Den er noe større også

Er hjulene mindre på go en på smile? Prøvde og google litt, men syns de ser like ut jeg da .. Men tror det blir smile, alt annet er så tungt i forhold ..

❤️25.1.15❤️

Har en svigerinne som er veldig veldig fornøyd med Hartan Topline x kombivogn, som er kjøpt på nett på Rudo.no . Den har gode, stabile store 4 hjul og gåbrems , itilegg til vanlig brems. Vi vurderer å kjøpe den, siden vi bor landlig til, og har hund som daglig trenger å gå lange turer . Den er sykt dyr, men siden vi får hjelp av besteforeldre med kjøpet, så blir det nok den ! Ta en titt på Rudo.no å se :) Hartan er tysk og har egen nettside, Hartan.de, der du kan studere mere :)

Back
Topp