blir gaaaaaal!

minah

Forelsket i forumet
[&:]har sovet tilsammen to timer inatt(ikke sammenhengende)!!!! er så trøtzzzzzzzzzzzzz!om dagene går jeg bare å hangler,og begynner å føle at jeg er farlig i trafikken ,av at jeg er så trøtt[&:][&:]

snuppa styrer så fælt på natta,sjønner ikke at hun ikke er trøtt selv! jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre?
må vel prøve å flytte henne inn på eget rom kanskje-har gruet meg til å gjøre det,liker å ha henne nært meg-men dette går ikke!
men er redd det ikke blir noe bedre,så må jeg fly inn å ut  av rommet......
er det noen som har  noen lure tips å komme med? tror ikke det er mat hun vil ha-ikke alltid hun vil ha pupp engang-ligger bare å turner i senga si,leker å hyler!

huff er tungt når di beg sånn. har heldigvis ikke d problemet selv..kjør fast rytme på henne både v mat å leggetider(dag som kveld) å legg henne på eget rom da vil hun nok sove bedre..ikke ha d for varmt på rommet heller(15-18) grader..noen tips iallafall[:D] lykke til

Hei.. fekk beskjed av helsesøster at i 4-5 månders alderen var dette helt normalt. Så heldigvis går det over! Men håper du snart får litt søvn! Lykke til!

takker for råd![;)]
hs sa til oss også at de holder på slik en periode-noen ganger har hun sagt at det er økeperioder-men tror desværre ikke det er noen av delene.snuppa har styra slik siden hun var rundt tre mnd ,mer el mindre!
før dette sov hun til seks halv syv,fikk pupp,sov vidre til ca ni!!! 
pleier vel å være omvendt....at de er mer urolige de tre første mnd, for så å bli roligere etter det....[8|]har hele tiden gått å håpet på at det skulle gå seg til etterhvert....

har du prøvd det med å kjøre fast rutine når det gjelder mat?
har lurt på det selv,men syns det er vanskelig hvis hun spiste lite  til siste måltid ,og så vente fire timer til neste! dersom hun vil ha pupp før.hvis du sjønner?!

Back
Topp