Blir gaaaaaal *litt lang* Oppdatert

*p!nk smile*

Forumet er livet
Snuppen på 1 år har hostet i EVIGHETER nå (nesten siden jul) [&o] Legen sier ikke stort..fikk bisolvon som ikke hjelper..hun får jo ikke spyttet ut slimet hun har i halsen[8|] Noen dager tørrhoste andre dager slimhoste.. Føler hun er syk 1 gang i mnd med snørr(til tider grønn)/hoste/feber[:(] Hva kan vi gjøre...???

Til "vanlig" når hun hoster å ikke er syk så virker det ikke som hun plages med det...

Nå er hun ikke iform igjen..våkner heeele tiden pga hosten..[:(]

Skal ringe til legen imorgen å be om time på dagen...for nå er vi rett å slett dritt lei av at hun hoster[&o]

Har dere noen råd eller erfaringer??

TAKK[:D]

----------

Har vært hos legen idag..kunne ikke høre noe på lungene,men fikk ventoline og en liten maske som vi skal bruke..HÅPER at det vi få bort den hosten[:D] Hjelper ikke dette så skulle vi bli henvist til barnelege[;)] Hun skrev astma? Så nå får vi se[:)] Pappaen til celine har også astma[&:]

Tenker astma jeg....

har ingen råd, bare gode klemmer til dere!![:)]

ORIGINAL: MercedesBærta.

Tenker astma jeg....

Sambo har astma...men de sier hun er så liten at de ikke kan finne ut av det enda[8|]

ORIGINAL: frøken my

har ingen råd, bare gode klemmer til dere!![:)]

Tusen takk[:)]

Tenker astma jeg....

samme her.. sånn holdt gutten min på i 3-4 mnd, fikk medisin (ventolin?) og ble bedre etter ett par dager..

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

Tenker astma jeg....

samme her.. sånn holdt gutten min på i 3-4 mnd, fikk medisin (ventolin?) og ble bedre etter ett par dager..

Håper vertfall de finner ut av noe...kan ikke ha det slik,er så leeeei at jeg spyr snart..stakar liten[:)]

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: *p!nk smile*

Tenker astma jeg....

Sambo har astma...men de sier hun er så liten at de ikke kan finne ut av det enda[8|]

Tenkte astma jeg og.
Min gutt var vel på rundt samme alder som din, da han fikk konstatert dette.
Lytta på lungene.

De har lyttet på lungene mange ganger,men sier det høres fint ut...

Kan du ikke spørre legen om hun kan få prøve astmamedisiner og se om det hjelper? Tenk så deilig for henne å slippe den hosten stakkar... Lykke til og god bedring! [:)]

Signerer BambinoLukas [:)]

Men et annet tips, skaff time hos homeopat, har vært dere noen ganger med Trym og hun hjalp oss veldig  [;)][:)] Der kan man få mye hjelp [:)]

Lykke til!!!!

kansje prøve en annen lege??

Noen ganger kan man faktisk blitt tatt litt mere alvorlig av andre leger å de sjekke mere opp i ting..
har personlig erfaring med at om man får bekreftet avkreftet noe av flere leger så kansje ting blir en helt annen ting..

Lykke til.

ORIGINAL: BambinoLukas

Kan du ikke spørre legen om hun kan få prøve astmamedisiner og se om det hjelper? Tenk så deilig for henne å slippe den hosten stakkar... Lykke til og god bedring! [:)]

Skal høre med henne imorgen[:D]

Takk for det[;)]

Høes ut som barne astma...Jeg var vist slik når jeg var liten og det var ingen medisiner som hjalp utenom ventolin...Skader ikke å prøve det en stund..Lykke til hos legen i morgen[;)]

Min gutt har vært mye forkjøla og snørrette etter han begynte i barnehagen i januar.Har vært noen turer hos legen og de har lytta og sagt at alt hørtes bra ut. Siste gangen vi var hos fastlegen med han sa jeg at nå orker vi ikke mere (han sov ikke om natten) da fikk vi ventoline og henvisning til barnelege. Det hjalp mye med ventolin, han begynte og sove igjen om natten.
Pappan hadde barne asma når han var liten. Da vi var hos barnelegen justerte han bare medesinene også fikk vi flutid i tillegg, nå sover han mye bedre om natten.
Han er snart 18 mnd. 

sønnen min har vært plaget med slim,snørr og hoste og da har vi hvert hos akupunktør.. og det har hjulpet på han...

lykke til og håper du snart får noen svar... vet det er kjempe frustrerende.

ORIGINAL: Minimeg

Tenker astma jeg....

Tenkte astma jeg og.
Min gutt var vel på rundt samme alder som din, da han fikk konstatert dette.
Lytta på lungene.

De har lyttet på lungene mange ganger,men sier det høres fint ut...

Var hos spesialist på sykehuset med mine to, og da han skulle lytte på de så klemte han samtidig på de, altså en hånd på magen og en på ryggen idet de pustet ut, og da hørte han astma-lydene. Hørtes ikke ellers, og de var også mye plaget med hosting og surkling i forkant. De fikk ventoline og flutide, og vi har fått nye barn [;)][:D][:D]

Hadde en med fææææl hoste her også, han ble betgnet som en "surkleunge". At når han pustet så hørte du hvor det surklet nede i halsen. Han fikk astmamedisin, brukte det i 2 uker 2 ganger om dagen, og han har ikke siden vært noe særlig laget med dette. Skal sies at han fikk det da han begynte i bhg i aug og var kke frisk før langt uti januar...[:)]

[:D]

Back
Topp