blir feit av cerazette!

Jeg går på Cerazette og har lagt godt på meg. Men er redd jeg ikke kan skylde på pillen... Skulle gjerne gjort det!!! Gikk på Diane før. De var jeg kjempefornøyd med, men kan ikke bruke den mens jeg ammer. 

Den største bivirkningen jeg har fått av Cerazette er problemer med huden. Ser ut som jeg er 16 igjen jo. Og det vet jeg er pillen sin skyld.

ORIGINAL: SynnøveH

Jeg går på Cerazette og har lagt godt på meg. Men er redd jeg ikke kan skylde på pillen... Skulle gjerne gjort det!!! Gikk på Diane før. De var jeg kjempefornøyd med, men kan ikke bruke den mens jeg ammer. 

Den største bivirkningen jeg har fått av Cerazette er problemer med huden. Ser ut som jeg er 16 igjen jo. Og det vet jeg er pillen sin skyld.

søkte på cerazette på www.felleskatalogen.no

Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Gastrointestinale: Kvalme. Hud: Akne. Psykiske: Humørsvingninger, nedsatt libido. Urogenitale: Uregelmessige blødninger, amenoré. Øvrige: Hodepine, vektøkning, brystspenning. Mindre hyppige: Gastrointestinale: Oppkast. Hud: Alopeci. Urogenitale:Vaginitt, dysmenoré, ovarialcyster. Øvrige: Vanskeligheter med å bruke kontaktlinser, tretthet. Sjeldne (<1/1000): Hud: Utslett, urticaria, erythema nodosum

Jeg har også lagt på meg etter at jeg begynte på cerazette og jeg vet at det er de som har gjort at jeg har lagt på meg.
Jeg har lagt på meg 8 kilo bare på noen mnd, så jeg vurderer også å slutte på de!!
Lurer litt i å prøve babycomp...

Jeg og bruker cerazette.. Har vel lagt på meg 2-3 kg.. Liker det ikke.. Har gått på de i 2,5 mnd nå.. [&:][:'(]

ORIGINAL: mini18

ORIGINAL: PlasticApple©

ORIGINAL: Sanka

gikk på trionetta jeg i hele 2-3 mnd og la på meg over 10 kg... [&:]

jeg og gikk på trionetta før, men la ikke på meg av de, jeg ble gravid!!

jeg gikk også på trionetta og ble gravid[&:]

har hørt det er mange som ble gravid når de gikk på trionetta.. kanskje derfor de ikke lages lenger?!

Når jeg begynte på p-piller sa helsesøster at man kunne gå litt opp i vekt, men dette var oftest bare vann, og ikke snakk om mer en 2-3 kg, om det var veldig mye mer, så var det nok maten vi spiste...

Jeg gikk opp masse etter at jeg begynte på p-piller[:D] Men det var mannen min sin feil!!! Vi ble alt for glad i sene kvelder med potetgull og film![:D]
Heldigvis har jeg klart å gå ned igjen nesten alt-[:D] Så jeg får følge med når jeg skal begynne med p-piller igjen etter at jeg slutter med amminga.

Fikk foressten vondt i hodet og ble litt små deppa av trionetta, men Yasmin var jeg veldig fornøyd med, merket ingen bivirkninger med de[:)] 

ORIGINAL: Refrate

la på meg 5 kg av cerazette og gikk ned igjen 5 kg da jeg slutta på dem [8|]

har gått opp nesten 10 kg.. håper virkelig de detter av igjen nå som jeg har sluttet på de!!!

ORIGINAL: theskj

Ja kanskje der er svaret?
Jeg har også lagt på meg etter at jeg begynte på cerazette.
Jeg har hvertfall bestemt meg for at jeg ikke skal begynne på dem igjen når barnet kommer ut.
Hadde problemer med mensen også.
Ikke fornøyd nei.

eneste jeg var fornøyd med ang cerazette var at jeg slapp mensen!!

Back
Topp